pondelok, 22. júla 2013

Čo mám nové ?

Ahojte opäť po dlhom čase !  Neviem či má zmysel sa znova ospravedlňovať za dlhšiu pauzu, asi to už u mňa bude zvykom, že nedokážem veci robiť pravidelne. V zásade sa držím hesla " radšej menej a kvalitne" , takže keď sa mi raz písať nechce, myslím, že nútiť sa do toho nie je dobrý nápad, ktorý by viedol k uspokojivému výsledku. Okrem toho ma stále trápil aj nedoriešený dizajn blogu. V ankete sa väčšina z Vás vyjadrila, že by ste prijali zmenu vzhľadu alebo minimálne fontu. Svojim spôsobom sa mi starý dizajn páčil, ale chcem aby bol blog hlavne prehľadný a články dobre čitateľné. Strávila som pár hodín trápením sa a nakoniec sa mi podarilo urobiť viacmenej všetky zmeny, ktoré som chcela. V blízkej budúcnosti plánujem pridať aj blogroll, aby ste videli koho rada čítam :) Budem veľmi rada ak mi do komentárov napíšete ako sa Vám nový vzhľad páči, či na Vás niečo pôsobí rušivo a čo by si ešte žiadalo zmenu.
A teraz sa už pustím do dobiehania zameškaného a ukážem Vám čo mám nové :)


Konečne som sa opálila a dostala k používaniu tmavších BBčiek, ktoré na mňa niekoľko mesiacov čakali v skrini. MUA je pre mňa skôr sklamaním, viac mi vyhovuje Nivea, ale aj tak najradšej a najčastejšie používam Wake Me Up od Rimmelu. Prirodzený vzhľad a dlhá výdrž, ani som neverila, že niečo také niekedy nájdem. Mám ho v odtieni č.103, ktorý je na mňa už trošku svetlý a tak ho kombinujem s Dermacol krajkovým púdrom v odtieni č.3.


Po mature a prijatí na výšku prišlo vytúžené odmeňovacie obdobie. Opať brigádujem a povedala som si, že z prvej výplaty si doprajem a potom už šetrím :D Keďže som si predsavzala, že toto leto už budem konečne poriadne hnedá, na pomoc som si kúpila samoopaľovák od Alverde, na ktorý ma nalákala Lady . Výsledok vidno už po prvom použití ! Samozrejme som neodolala novým Love Lips od Dermacolu a zaobstarala si jahodu a broskyňu. Vďaka kamarátke, ktorá mi venovala zľavové kupóny do DMka, do mojej kozmetickej zbierky pribudli dva L'oréal laky s 25% zľavou a rúž za polovicu. Aj vy ste dostali v DM zadarmo sprcháč ako darček za platbu bezkontaktnou kartou?


Nový podkladový a vrchný lak som už potrebovala ako soľ. Whitener od Gabrielly Salvete a aj NYC Turbo Dry skúšam teraz po prvý krát. Laky GS som našla v drogérii Teta pomaly o 2€ lacnejšie ako v 101tke.


Samozejme Oriflame nemôže chýbať. Veľmi som si obľúbila telový sprej s levanduľou a figami, tak k nemu teraz pribudol aj krém. Prvýkrát som okúsila aj telový púder a celkom ma zaujal, krásna kvetinová vôňa na pokožke vydrží dlhšie ako krém. A za 2,50€, no nekúp to. Z dekoratívky testujem aj podkladovú bázu a novú predlžujúcu špirálu z najlacnejšej rady. Novinkou je aj spevňujúci lak, som zvedavá, čo urobí s mojimi aktuálne opať slabými a štiepiacimi sa nechtami. V akcii boli tiež rúže Giordani Gold Jewel v nádhernom luxusnom balení.


Kto ma sleduje na instagrame si už asi všimol, aký úžasný oneskorený darček som dostala na narodeniny. Paletku líceniek od Zoevy Sun Power som chcela odkedy som ju prvýkrát našla a bola som ochotná si ju kúpiť aj sama :D Ale pozorná kamoška mi ušetrila peniažky a veľmi ma potešila. Paletku poctivo testujem deň čo deň a nemôžem na ňu povedať krivého slova. 


Po prvej pozitívnej skúsenosti so Zoevou som sa odhodlala kúpiť si štetce, ktoré mi v zbierke chýbali a považujem ich v podstate za nutnosť pre kvalitné líčenie očí. K Eye Definition sade som prihodila aj samostatný 110 Face Shape štetec, ktorý som chcela na precíznejšie kontúrovanie. Ako darček som dostala malý Brush Cleanser a vzorku Eyeshadow Fix Pearl bázy. Zatiaľ veľká spokojnosť so všetkým.


Už dlho som chcela vyskúšať vejárový štetec. Tento je z Oriflame len za 2,50€, čo je na skúšku fajn cena. Je to prvý nesyntetický štetec, ktorý mám a po oprášení niekoľkých uvoľnených chlpov na mňa vôbec nepôsobí zle. Ešte som ho neskúšala, ale som zvedavá ako si poradí s oprašovaním očných tieňov, ale aj nanášaním rozjasňovača a lícenky. 


Nakoniec tri vlasové novinky. Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor je ďalší z narodeninových darčekov, ktorý sa mi skvele hodil a potešil. Got2b Salt Spray som si kúpila sama a samozrejem až potom som našla všetky negatívne recenzie :D Zatiaľ mám pocit, že nič nerobí, ale možno je to aj tým, že neviem ako ho používať. Šancu ešte dostane.


A poslednou vecičkou je opať darček, tento som dostala ako poďakovanie za jedno fotenie. A bola som neskutočne nadšená. Chvál na Tangle Teezer som samozrejme čítala veľa, ale neprišiel mi ako taká nutná investícia aj keď som vedela, že ho niekedy určite chcem vyskúšať. Moje zničené, suché, zauzlené vlasy rozčesáva najšetrnejšie zo všetkého, čo som doteraz vyskúšala. Zároveň masíruje pokožku hlavy a vďaka kompaktným rozmerom a krytu sa zmestí do kabelky a môžem ho mať stále pri sebe. A je ružový ! Asi je to už definitívne moja farba :D

Vidím to na riadne štedrý mesiac a veľa produktov, ktoré by si zaslúžili samostatné recenzie. Tak dúfam, že ma nadšenie z nového designu  a chuť blogovať neopustia. Užívajte si leto !

Vaša Miš

19 komentárov:

  1. fiha,pekne si sa teda potesila :) musim obkuknut tetu kvoli tym GS lakom...a na samopalovak chcem recenziu :) o stetcoch zoeva uvazujem uz dlhsie,ale stale akosi miniem prachy na nieco ine :( pekny clanok,aj novy dizajn blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem ti na 100% garantovať, že vo všetkých Tetách budú také ceny, ale u nás ma to celkom príjemne prekvapilo. Recenzia určite bude, ale zatiaľ sa trápim s tým ako na fotke zachytiť pokožku pred a po tak, aby to bolo aj vidieť :D Na štetce som si tiež tak dlho brúsila zuby, ale som rada, že som predsa investovala, určite to stojí za to :) A ďakujem krásne

      Odstrániť
  2. Teda, pěkné věcičky, já jsem si teď koupila jenom 4 nové věci.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, ale budúci mesiac aj ja už musím takto šetrnejšie :D

      Odstrániť
  3. úžasné veci :)
    Pozývam ťa na môj nový blog:)
    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taká nádielka,wow :) škoda,že v našej tete GS nemaju :( by som pokupila aj ja lačiky,tých nie je nikdy dosť.aussie milujem,len ja truba slepa som si naposledy namiesto tej 3min rec. čo máš ty na obrazku kupila 3min rec. na farbené vlasy :/ taká som bola n*sratá,jedine čo ma utešuje je,že som mala čerstvo nafarbené vlasy,ale tá vôna nie je príjemná :(((aj ten make up by som chcela vyskušať len sa obavam tých trblietok a tomu,či sadne odtieň,od rimmelu pouzivam ten s modrym vrchnakom tiež 103,mysliš že aj WMU by mohol byt 103?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanbím sa, ale toto je môj prvý GS výrobok vôbec :D Ako sú na tom farebné laky? Si spokojná? Ale funkčne je ten na farbené vlasy horší? Aj ten na zničené má dosť špecifickú vôňu,žuvačka určite nesadne každému :D Čo sa týka mejkapu, teoreticky by ti odtieň mohol sedieť, ale určite by som v obchode vyskúšala testery. Ja by som povedala, že je to odtieň pre bleduľky v lete, keď sa trochu opália. Nejak extra tmavý nie je. A trblietok som sa obávala aj ja, ale na tvári ich vôbec nevidno, vyzerá to prirodzene a ak nemáš mastnú pleť, tak by na tebe mohol aj dobre držať :)

      Odstrániť
    2. práveže nemám ani ja žiadny lak od GS,lebo u nas v tete nemaju a poblíž taku drogerku nemam,kde by ich predavali :/ no funkčne-poviem ti,že mi viac vypadavaju vlasy,neviem či to je z neho alebo nie,musim ho asi tyzden vynechat a uvidim-ale ta vona predtym mi uplne sedela,ta žuvačková,oproti tomuto je genialna :D tie tester-v dm je také bohovske svetlo že tam idem len na istotu,jkupim 103 rimmel a idem het,na nič ine by som tam nemala trplezlivost :D

      Odstrániť
    3. Musím ho oňuchať v drogérke, myslela som, že všetky voňajú tak podobne žuvačkovo-umelo-sladko. My to klamlivé svetlo v DMku riešime s kamoškami tak, že si na ruku dáme testery a hneď utekáme von pozrieť sa na denné svetlo :)

      Odstrániť
  5. krásne produkty :))
    opäť raz sa opakujem,že sa mi strašne dobre tvoje články čítajú :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty jo, samé krásné věci :)

    Moc se mi líbí nový vzhled, vypadá to určitě lépe než předtím :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor :) som rada, že to nebol krok vzad

      Odstrániť
  7. už si ani nepamätám, kedy som spravila taký nákup :-D si sa riadne potešila :-) ale keď vidím tie lip balmy od Dermacolu, kurnik, kedykoľvek idem u nás do drogérky, tak po nich pozerám a stále som na ne nenarazila :-/ asi ich budem musieť objednať z e-shopu :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, zmena dizajnu sa mi páči :-)

      Odstrániť
    2. Ja som sa potešila, kamaráti ma potešili, no vydarený mesiac, nebudem klamať :D Vážne? U nás sú už dlhšie v DMku aj 101ke, ale mimo ostatného sortimentu. V takom kartónovom stojane ako zvyknú byť Essence limitky. A som rada, že sa páči :) ďakujem za názor

      Odstrániť
  8. Super zmena dizajnu, ovela lepsie sa to cita :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem :) som rada, že je to lepšie

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...