pondelok, 27. mája 2013

Odmaturované (som späť)

Dnes je to už 25 dní odkedy som pridala posledný príspevok. Čas (ne)učenia sa je úspešne za mnou a ja pre Vás môžem opäť písať. Priznávam, existujú blogerky, ktoré pridávajú články aj počas skúškového a pred tými naozaj skladám klobúk. Ale poznám sa a viem, že sústrediť sa je pre mňa nadľudský výkon, takže som musela eliminovať všetky rozptyľovacie prvky. Prepáčte mi. Verím, že to odteraz bude na blogu len lepšie.

Čo sa týka tej slávnej maturity, jednotkami som prekvapila asi aj samu seba :D Maturovala som minulý týždeň. Z troch predmetov v pondelok, potom som mala trošku pauzu na regeneráciu a vo štvrtok o 7 ráno(!!!!)  ma čakala posledná - Náuka o spoločnosti. Tie z Vás, ktoré už máte skúšku dospelosti za sebou ste si určite práve pomysleli "Maturita-formalita, čo tam po tom". Teraz to už aj ja vidím podobne, ale človek tesne pred takouto udalosťou rozmýšľa inak. Síce som bola až prekvapivo kľudná, no vymletejšie som sa asi ešte nikdy necítila. Môžem pokojne povedať, že som mala veľké šťastie pri výbere otázok a učitelia ma podržali. A zvyšok som už snáď vedela. Ale teraz je to za mnou. Som prijatá na dve školy, a aj keď ma ešte čakajú prijímačky na marketingovú komunikáciu v Bratislave, akú-takú budúcnosť mám už istú. 



To znamená, že je pravý čas na oddych a mne leňošenie ide až veľmi dobre. ALE na leto mám veľa plánov. Chcela by som podniknúť pár výletov, tráviť čas s priateľom, brigádovať, konečne rozhýbať svoje lenivé telo, zdravo sa činiť v kuchyni a v neposlednom rade písať, recenzovať a fotiť(som ja ale optimista). Pomaličky rozmýšľam aj nad točením videí, ale musím overiť svoju techniku a schopnosti. Posledný deň mesiaca lásky je môj narodeninový, a preto zvažujem, že by som pre Vás pripravila prvú giveaway. Aj počas dní, kedy som nič neprispievala mi počet sledovateľov stúpol a to si cením. 


Pre tie, ktoré sú zvedavé na osud mojich vlasov: Takto vyzerali pred odchodom na akademický týždeň. Vymývanie pokračuje a momentálne nosím na hlave cukrovú vatu ( aktuálna foto čoskoro).


Poteší ma ak mi v komentároch dáte vedieť aké články by ste si rady prečítali.

Pekný večer želá Vaša Miš

12 komentárov:

  1. Blahozelam Mis, si sikovna! :)
    Inak ja prispievam najviac, ked sa mam ucit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi :) Nehovorím,že som na blogeri netrávila veľa času :D ale viac som čítala články, vedela som, že keby som začala niečo písať, tak mi to zoberie niekoľko hodín a to už by som knižky asi neotvorila.

      Odstrániť
  2. Jeeeeeeej, Blahoželám z celého srdca.. :) Ja som mala pred rokmi presne také isté... a vždy ma poteší, keď sa naň kuknem... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľká vďaka :) Myslím, že ti rozumiem. Pred maturou som si vravela, že dnes už na maturitné vysvedčenie nikto nepozerá, že známky nie su dôležité a hlavné je prejsť. Ale pravda je, že mám z toho teraz väčšiu radosť. Hlavne po rokoch kedy som nikdy nemala čisté jednotky to poteší.

      Odstrániť
  3. gratulujem :) spätne si vravím, že neviem čoho som sa bála, keď skúšky na VŠ mám podstatne horšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale veľmi sa mi nepotešila :D

      Odstrániť
  4. blahoželám :) minulý týždeň, na deň môjho maturitného termínu, som si zaspomínala na tieto časy :) aj po 12 rokoch si pamätám otázky, ktoré som si vytiahla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Je to predsa prvá väčšia životná skúška, na to človek nezabúda :)
      (aj keď po tom, čo sme so spolužiakmi vyšli z triedy, takmer nikto si nevedel spomenúť akú otázku z NOSky si vytiahol :D)

      Odstrániť
  5. Jej tak to ti gratulujem, mna to čaká o dva roky a nechcem nato ani pomyslieť zatial..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? A ja som si myslela,že si už po mature. Vyzeráš staršie :) Užívaj si strednú školu kým môžeš, mne už teraz chýba.

      Odstrániť
  6. Gratulujem! :) spomenula som si na svoje maturitne vysvedcenie tiez som mala ciste jednotky :D prvy a posledny krat v mojej stredoskolskej historii. a k tomu skuskovemu - nie je to zas ako maturita lebo mas toho podstatne menej na ucenie a pomedzi skusky sa najde jeden-dva dni volna, ale to samozrejme zavisi od toho co clovek studuje a ako sa zadaria terminy skusok. mna o mesiac cakaju statnice tak dufam ze to bude na sposob maturit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, zase si ma trošku ukľudnila :D Myslím, že som si vybrala celkom praktické školy, tak dúfam, že tie skúšky nebudú také zlé. Nemám ideálnu pamäť na kvantum informácií. Tak ti držím palce, nech sa ti darí aj tak ako na maturách :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...