štvrtok, 30. mája 2013

"Jungle" líčenie


Už som sa tešila ako budem po dlhšom čase pre Vás písať recenziu, ale neviem sa rozhodnúť s ktorým produktom začať. Celý deň strávený doma, pochmúrne počasie a dočasný výpadok elektriny ma prinútili vziať do ruky štetec a trošku sa pohrať. Takže tu dnes máme opäť líčenie. Tentokrát výrazné a farebné ako protest proti vetru, zime a mrakom. Kiežby som s ním prilákala slniečko...



Čo ma v líčení očí v poslednom čase zaujalo, je namiesto highlight pod obočie použiť farebný tieň. Dnes som tomuto experimentu dala šancu a výsledok sa mi celkom páči. Na bežné nosenie asi priveľká divočina, ale na fotenie by sa to určite hodilo. Ďalšou zvláštnosťou, ktorá sa týka očí je absencia špirály. Riasy mám celkom krátke a bez maskary nevýrazné a myslím, že práve to dalo viac vyniknúť zelenému tieňu.



Líčenie je dosť pestré a preto som sa rozhodla vynechať farbu na líčka. Dôraz som chcela dať skôr na kontúrovanie, takže som okrem bronzéra použila na lícne kosti aj trošku matného tmavohnedého tieňa. Bohužiaľ sa mi ťažšie rozmazával a vo výsledku to nevyzeralo tak ako som si predstavovala.


Niekto by možno k výraznejším očiam volil jemné pery, ale ja som nemohla odolať tejto šťavnatej letnej farbe. Rúž som si "požičala" :D od mamky. Je to Triple Core od Oriflame v odtiene Catwalk Red. Mamka tieto rúže miluje kvôli ich hydratácii. A musím s ňou súhlasiť, rúž sa veľmi ľahko nanášal a bol na perách príjemný.


Použité produkty:
 TVÁR
Dermacol 24h Control long lasting make up- odtieň č.1
korektor: Dermacol Makeup Cover - 212
kruhy pod očami: Garnier Cafeine Roll-on 2 in 1 - light
kontúrovanie: Oriflame Giordani Gold Festive Bronzing Pearls
rozjasňovač: Constance Carroll Shimmer Glimmer - 5 Peach Shimmer

OBOČiE
Catrice eyebrow set - tmavší tieň

OČI
e.l.f 100 Eyeshadow Palette - Marble
Catrice Longlasting Eye Pencil Waterproof - 060 Moss Undercover

PERY
Oriflame Triple Core Trend Edition lipstick - Catwalk Red




Čo Vy a farebné líčenia? 



12 komentárov:

  1. Vyzerá to super... také aj moje farby... len mi chýba rúžová... :D
    No a aj na Tvojich vlasoch... :D :D :D Vymýva sa to poriadne rýchlo však?

    DanielaKurkyStyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som skôr povedala, že dosť pomaly :D Čakala som, že po dvoch týždňoch bude farba úplne preč, keďže väčšinou sa mi z vlasov prelivy rýchlo vymývajú a na tužidle písalo, že má výdrž 5-8 umytí. Prešiel mesiac od farbenia a ružová je ešte stále rozpoznateľná :D

      Odstrániť
  2. uf, to je besné, ale super, aspoň niečo farebné, keď je vonku tak šedivo :-) mne sa to páči. ja mám farebné líčenia rada, aj keď v civile chodím čoraz viac tak nenápadne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vieš, že ja tiež :) Tak som rada, keď sa môžem aspoň takto doma vyblázniť :D

      Odstrániť
  3. wow, to je super, názov k tomu uplne sedí, farebne ličenie ma velmi rada :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Ty to s farbami vieš, tvoje líčenia sa mi veľmi páčia :)

      Odstrániť
  4. wooow! dokonalé :) myslím že Gosh mali takéto líčenie na reklame ešte dávnejšie :) tak si mi to pripomenula :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, ja som na to tiež úplne zabudla, ale vybavila sa mi jedna fotka. Myslela si túto http://1.bp.blogspot.com/_q_JyzISe1Ew/TCPBvi_5O9I/AAAAAAAAB0E/N5Ltqskj71g/s1600/GYPSY_HIGH_600_x_450.jpg ?

      Odstrániť
  5. Mna farby bavia, len neviem dobre robit prechody... A toto je super, Jamaica :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa to väčšinou dopadá tak, že všetko rozmažem až príliš a skoro žiadne farby neostanú, takže vyzerám ako keby som mala modriny na očiach:D Ale pri tomto som zmenila taktiku nanášania( ale zas to zabralo kopu času :D)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...