štvrtok, 2. mája 2013

Garnier Cafeine Roll-on 2 in 1 - recenzia


Garnier očný roll-on je momentálne jedna z mojich najpoužívanejších vecí. Aj v dňoch keď nestíham nanášať make-up a použijem len púder, tento očný korektor nesmie chýbať. Spomínala som ho už v tomto príspevku o februárových obľúbencoch, ale myslím si, že si zaslúži samostatnú recenziu. Tak sa do toho pustíme.


Ako sa ku mne tento zázrak dostal? Neviem, či si pamätáte, ale na Vianoce bola v drogériách od Garnieru v ponuke krásna kozmetická taštička s logom BB, ktorá vnútri obsahovala ich BBčko spolu s týmto korektorom. A práve preto, že kvôli tej taštičke som bola ochotná si sadu kúpiť, začala som sa zaujímať aj o tento roll-on. Recenzie naň nájdete dobré aj zlé, ale vedela som, že si ho musím vyskúšať na vlastnej koži. Plná cena ma však odrádzala. Až raz (pamätám si, bolo to na Valentína) som kupovala nejakú sladkosť v Tescu a všimla si, že majú zľavy na niektoré kozmetické výrobky. Medzi nimi bol aj tento korektor v svetlejšom odtieni za vynikajúcu cenu 3,30€( pre porovnanie: v DMku sa jeho cena pohybuje okolo 10€). Tak som si sama venovala valentínsky darček a doteraz to neľutujem.


Ako vidíte na obrázku, obal je riešený minimalisticky, je to tubička, na ktorej okrem názvu produktu veľa informácií nenájdete. Popis sa preto nachádza na krabičke, kde je uvedená aj odporúčaná doba spotreby - 6 mesiacov. Aj napriek tomu, že je obal nepriehľadný, odhadujem, že produktu mám ešte slušné množstvo a pol roka na spotrebovanie mi preto príde celkom málo.

Čo na tomto korektore skutočne milujem, je jeho chladivá kovová guľôčka, s ktorou je nanášanie príjemné a vždy ma ráno preberie. Mám pocit, že očné okolie vďaka nej skutočne "ožije". Na druhej strane, dlhodobé zlepšenie mojich kruhov po pravidelnom používaní nepozorujem.


Konzistencia korektoru je dosť tekutá, ale nerozteká sa. Dá sa výborne zapracovať do pleti pomocou štetca, ale ešte lepšie sa mi to darí klasicky prstami. Používam ho aj na horné viečko, keďže ho mám pigmentovanejšie a pravdupovediac sa mi tento roll-on osvedčil viac ako klasické korektory alebo mejkapy. Po celý deň naozaj nezalieza do vrások. Problém by som videla v odtieni( rovnako ako pri BB od Garnieru). Tento svetlejší sedí mne a ja až taká bledá nie som. Je aj dosť oranžový, čo sa na neutralizáciu kruhov celkom hodí, ale neviem si túto farbu predstaviť na snehulienkovskej pleti. 


Dostávame sa k ďalšiemu dôležitému bodu a tým je krycia schopnosť.Skutočne tmavé kruhy úplne nezakryje, s tými jemnejšími sa mu to darí super. Krytie je podľa mňa také vyššie stredné, je to slušné, ale samozrejme, že to nie je to dermacol cover. Ani moje kruhy nekryje dokonale, ale má úžasnú schopnosť prirodzeného rozžiarenia očného okolia. Podľa mňa je výsledok naozaj zdravo a prirodzene vyzerajúci. Výdrž by som povedala asi takých 6hodín, potom sa začína vytrácať.


Na tento garnierovský počin nemôžem povedať krivého slova, je mojou záchranou v ľahších aj ťažších dňoch a myslím, že moju tvár robí o dosť znesiteľnejšou. Neviem, či si ho kúpim hneď po spotrebovaní, pretože rada skúšam nové veci, ale určite sa k nemu ešte niekedy vrátim a Vám ho môžem len odporúčať.

22 komentárov:

  1. tiež ho rada používam, aj ráno lebo trošku preberie, dobre sa rozotiera,krytie súhlasím stredné, ale postačuje. Pekná recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslím,že ty nepotrebuješ zakrývať kruhy:) ale pekne ti zjednotil tvár:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vačky nemám, ale kruhy by som povedala, že áno. Záleží svetlo, uhol pohľadu. Možno som to fotila v ten "lepší" deň :D

      Odstrániť
  3. so všetkým súhlasím, pre mňa je to už nejakú tú dobu tiež dobrý pomocník

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš ho dlho? Celkom ma zaujíma ako dlho vydrží.

      Odstrániť
    2. mám ho dlho, požívam ho už asi rok, takže dobu spotreby už mám prekročenú a ešte ho tam trochu mám :-D

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. také zlatko v kozmetickej taštičke :D

      Odstrániť
  5. já po něm vždycky v drogerii koukám, ale nakonec si ho nikdy nekoupím..teď se mi ael pořád honí hlavou, jestli ho nevyzkouším...:-))) děkuji za recenzi!

    GA o Tangle Teezer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V akcii by som odporúčala skúsiť určite, za plnú cenu neviem, pretože nemusí vyhovovať každému. Pokiaľ máš také stredne tmavé kruhy mohol by ti sadnúť

      Odstrániť
  6. Hmm, musim nanho vychytat nejaku akciu a vyskusat ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. držím palce :) keby som nevychytala tú akciu asi ho tiež neskúsim

      Odstrániť
  7. vyzerá dosť dobre ... asi po nom siahnem nabudúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. podla mňa ti ho vobec ani netreba si krasna aj bez neho žextra rozdiel nevidim na poslednej fotke :))

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za kompliment :) rozdiel možno nie je taký veľký, ale myslím, že niekedy dokážu detaily celku veľmi pomôcť

      Odstrániť
  9. no tak na moje kruhy by toto určite nestačilo :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno v kombinácií s niečim iným by sa dalo. Aký korektor používaš ak máš tmavšie kruhy?

      Odstrániť
  10. vyzerá to fajnovo :) ak chceš pozri sa na môj blog práve tam mám GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dá sa použiť aj bez make-upu ?

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...