utorok, 28. mája 2013

FOTD s novinkami


Ahojte. Líčenie sme tu už dlhšie nemali, a tak Vám dnes ukážem to, ktoré nosím v posledných dňoch najčastejšie. V hlavnej úlohe vystupuje nový BB Idéalia od Vichy.V lekárni som si vypýtala vzorku pretože ak ma čítate už dlhšie, určite viete, že boj proti "šedi" a rozjasnenie je to, na čom mi najviac záleží. Reklamná kampaň to všetko sľubuje, takže produkt ma zaujal. Krémik má naozaj krásny dewy finish, po dlhej dobe som vôbec nemusela použiť rozjasňovač, pretože pleť aj bez neho vyzerala zdravo. Dokonca som mala potrebu aj jemne prepúdrovať T-zónu. Čo sa týka krytia a nezvýrazňovania pórov, už to taká báseň nie je. Momentálne vôbec nemám práve ideálnu pleť a preto som fotky mierne retušla. Na "surové" zábery sa môžete tešiť v samostatnej recenzii na BBčko. 








 Na oči som použila nový prírastok do kozmetickej rodiny - paletku Absolute NUDE od Catrice, na ktorú som sa veľmi tešila a dopriala si ju ako darček k maturitám. Aj ona je ešte vo fáze testovania, ale zatiaľ sa ukazuje ako taký priemer.


Ani Vy si neviete namaľovať obe oči rovnako alebo som len ja taká nešikovná? :D


 Použité produkty:

TVÁR
Vichy Idéalia BB cream - light shade
ako korektor: Dermacol Makeup Cover - 212
na kruhy: Garnier Cafeine Roll-on 2 in 1 - light
Oriflame Very Me - No Time for Shine powder - matte light
Catrice LE Revoltaire powder blush - C01 Colour Bomb

OBOČIE
Catrice eyebrow set - tmavší tieň

OČI
Essence Colour Arts eye base
Essence  OZ The Great and Powerful eyeshadow - 03 Generosity
Catrice Absolute NUDE eyeshadow palette - 010 All Nude
Oriflame Hyperstretch mascara

PERY
ELF Luscious Liquid Lipstick - Baby Lips






Vlásky  mám už farbou také, ako som si pôvodne želala a to sa mi páči. Bohužiaľ ružová sa mi nevymýva rovnako a tak mám akési čudné "ombré". Tmavšie korienky, svetlé dĺžky a opäť tmavé končeky. K tomu pridajme už viditeľné odrasty a výsledok nie je veľmi vábivý. V konečnom dôsledku si preto želám, aby sa mi farba rýchlo vymyla a ja som si mohla korienky znova odfarbiť na blond.




Tak čo Vy na to ? 

8 komentárov:

  1. Nahodou mas tie oci rovnako namalovane :P
    A z Idealie BB som tiez mala vzorky, ale mne velmi nesadol..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niee na ľavom mám menej toho najsvetlejšieho tieňa :/ :D

      Odstrániť
  2. skvelá práca :) veľmi ti to pristane...je to jednoduché a svieže na každý deň, to sa mi páči ;) a tie vlasy woooow ...závidím :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu :) ale neviem, či máš čo závidieť. Na fotke vlásky vyzerajú pekne, ale v reále je to iné. A ešte kopa starostí s tým aké sú zničené.

      Odstrániť
  3. Vyzerá to nádherne, také jemne princeznovske :) juuj :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Občas keď sa nalíčim tak jemnučko a dám si svetlo ružový color whisper, k tomu tie vlasy, no cítim sa až trošku presladene :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...