pondelok, 22. apríla 2013

TAG: Kozmetické záležitosti, ktoré mi nejdú

Ahojte :) Robili ste už nejaký tagovací článok? Pre mňa je to teraz po prvý krát a to vďaka Daniele. Napriek tomu, že spracovaní tohto konkrétneho TAGu som na česko-slovenskej blogosfére videla už veľa, verím, že sa pri čítaní nudiť nebudete. Aby reťaz pokračovala ďalej, tagujem tieto blogerky, ktoré rada čítam :) 


A teraz už k tým mojim kozmetickým hriechom a slabostiam. Možno Vám to bude pripadať priveľmi sebavedomé, ale musela som sa nad nimi dosť dlho zamýšľať. Myslím, že je to preto, že keď si uvedomím, že niečo zanedbávam, snažím sa to napraviť a pár dní ma to drží. A tak potom nič nezanedbávam dlhodobo. Tu by som mohla zaradiť krémovanie po sprche. Sú týždne kedy sa poctivo krémikujem od hlavy po päty, a potom také, v ktorých si na krém/mlieko ani nespomeniem. Ale jednoznačne ma to potom štve a snažím sa prekonávať svoju lenivosť, zábudlivosť, niekedy aj pohodlnosť.




Účesy
Bohužiaľ sú tu aj veci, v ktorých sa asi nikdy nepolepším. Napríklad také účesy. Vlasy väčšinou nosím rozpustené, lebo mám dosť citlivú hlavu a nosenie gumičiek, sponiek a čeleniek ma po dlhšom čase bolí. A tiež si neviem predstaviť, že v rannom zhone stíham ešte nejaké netradičné vlasové kreácie. Lenže potom väčšinu dní nosím háro nedbalého vodníka, čo považujem za strašnú nudu. Obdivujem dievčatá, ktoré si vlasy zaujímavo zapletajú, alebo si nájdu čas na natočenie, ale aj jednoduchšie účesy v podobe drdolov. Tlieskam Vám, ja na toto fakt nie som.


Všimnite si to zvlnenie - vrchol môjho vlasového umenia :D

Precíznosť
Jedna z mojich najväčších slabostí, ktorá sa prejavuje asi vo všetkých oblastiach života. Neviem, či mi v rukách chýba cit alebo som lenivá ešte sa aj sústrediť, ale takmer žiadne moje líčenie sa neobíde bez opravovania chýb. Špirálu si pri nanášaní permanentne otlačím na horné viečko a väčšinou sa vyhováram na to, že tam mám málo miesta :D. Rovnako lakovanie nechtov, asi sa mi ešte nestalo aby som si nemusela odlakovávať preťahy na nechtovej kožtičke. A to aj v prípade, že pravou rukou lakujem ľavú. O nohách ani nehovorím. Príde mi, že neexistuje aplikátor, ktorý by bol vo veľkosti mojich nechtov na prstoch alebo ešte lepšie - menší.






Odličovanie očí je v mojom podaní dosť drasťák. Áno viem, viem, v staršom veku budem mať cca milión vrások, ale neviem si pomôcť. Asi by to chcelo lepší odličovač (a odličovateľa).


Fixácia mejkapu je ďalším problémom s ktorým sa často pasujem. Bázy? Essence, Oriflame, Rimmel. Nemám pocit, že nejaká z nich skutočne funguje. Jeden deň je to lepšie, druhý horšie. Asi neexistuje produkt, na ktorý by som sa mohla naozaj spoľahnúť. Najnovšie som si kúpila fixačný sprej MUA, keďže zmatnený, zapudrovaný vzhľad veľmi nemusím. No úprimne, nevidím rozdiel s a bez a nerozumiem všetkým nadšeným recenziám. Úplne najviac by ma potešilo, keby som našla spôsob ako si udržať mejkap v okolí nosa aj vo fúkacom období .


Mávam svoje dni
Nič nové pod slnkom samozrejme :D Ale platí to aj z kozmeticko-skrášľovacieho hľadisko. Jednoducho sa mi niekedy nechce, inokedy nestíham, ale hlavne, nemyslím si, že sa zrúti svet, keď sa niekedy nenamaľujem. Ako áno, každý, kto ma v tento deň stretne musí pretrpieť pohľad na zničenú a a unavenú žlto-zelenú tvár. Ale v živote sú podľa mňa dôležitejšie iné veci. Namaľovaná sa cítim krajšia, ale bez problémov vynesiem kôš aj bez mejkapu.

A ešte si neviem vykontúrovať nos. Všetky pokusy väčšinou končia vzhľadom "tri dni som sa neumývala, ale inak sa mám fajn".  

Čo Vy? Čo Vám nejde? Čo Vás hnevá? Kľudne sa pridajte k TAGu aj keď som Vás neoznačila.


P.S. Všetkým Vám, ktoré ste mi držali palce na prijímačkách ĎAKUJEM. Vyzerá to tak, že ma vzali :) Síce zverejnili len počty bodov, nie priamo koho berú a koho nie, ale predpokladaný počet prijatých mal byť 30 a do tohto čísla som sa zmestila (a ani to nebolo ťažké, keď nás tam bolo 32 :D ).



13 komentárov:

  1. "tri dni som sa neumývala"... :D :D :D S tou špirálou a lakovaním si ako moja mladšia segra.... my keď sa maľujeme niekde von tak ona začína špirálou a my len na to kukáme jak vyvylené... no ale je nám jasne prečo... :D má jej viac všade možne len na mihalniciach. :D Inak ja som si teraz kúpila fixačný sprej od Urban Decay, ale takú menšiu skúšobnú fľaštičku a naozaj musím povedať, že to funguje. Stál ma 11E, takže neviem to porovnať s tvojím s MUA, lebo ja tu Mua nemám... :) Inak super článok, zasmiala som sa a tie fotky, Bomba!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej ďakujem, som rada, že som pobavila, ani som nemyslela, že tie moje výplody niekomu prídu vtipné :D A vďaka tip, píšem si na wishlist k primeru pod očné tiene od Urban

      Odstrániť
  2. :) pobavila som sa a gratulujem k úspešným prijímačkám

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekný článok :) ďakujem za označenie a tu je ten môj : http://veolittlealien.blogspot.sk/2013/04/kozmeticke-zalezitosti-ktore-mi-nejdu.html
    :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky chodím věčně s rozpuštěnými vlasy a hrozně mě to štve, že nejsem schopná se dokopat k něčemu lepšímu! :D
    hezky napsaný článek:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Ja som si dnes dala čelenku ! :D To bola zmena :D

      Odstrániť
  5. Nice blog. Would you like to follow each other? Let me know. Have a nice day. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jééj ďakujem za označenie, určite tag spravím :)) ja používam ako fixačný sprej od Avene termálnu vodu a vydrží mi makeup dlhšie :)) alebo od ELFu som mala obľúbený fixačný sprej no už je fuč :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda neviem si predstaviť, že termálna voda fixuje, ale určite by to stálo za vyskúšanie :) Ten elfský už nevyrábajú? A teším sa na článok :)

      Odstrániť
    2. vyrábajú, vyrábajú, len som si kúpila asi to najvatšie balenie od Avene takže mám čo robiť aby som to vypotrebovala :D

      Odstrániť
  7. S tym lakovanim nechtov mam uplne rovnaky problem :D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...