pondelok, 15. apríla 2013

Prijímačky


O tom, že sa chystám na prijímačky som sa tak okrajovo zmienila už dávnejšie.  Čas beží rýchlejšie ako by som chcela a pomaly o hodinku už budem na ceste do Banskej Bystrice. Zajtra od 8 ráno by som mala kresliť portrét, maľovať a potom vytvoriť niečo priestorové z papiera. A to všetko len preto, aby zo mňa bola učiteľka výtvarnej výchovy.





Dúfam, že teória na skúškach nebude, pretože neviem či môj všeobecný prehľad je dostatočne všeobecný na to aby ma vzali.




Pár domácich prác, ktoré tam beriem. Je mi jasné, že nie som dobrý realista. Mám totálne neuhladený štýl kresby aj maľby, ale myslím, že viem vystihnúť atmosféru a čaro okamihu. Tak snáď ich to zaujme.


detail linorytu


zátišie uhlíkom, to bolo utrpenie :D



 3x portrét v grimase rudkou

A aby sa mi lepšie cestovalo, zadovážila som si nových malých milých spoločníkov :D


Super praktická paletka od Alverde s troma úplne matnými tieňmi( takmer som neverila keď som ju uvidela!!) a ďalší rúž od Kat(e)ky. 


Odličovacie ampulky 20*5ml si chválila kamarátka. Teraz sú v DMku za cenu 2,79€. Na cestovanie by mohli byť super. Snáď nesklamú.


Tak ja už bežím na vlak dievčatá. Držte mi prosím palce :)

Vaša Miš



10 komentárov:

  1. držím ti silno silno palce :) neboj sa, ja nepochybujem že to výjde :)):*

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. budem držať palce :) dáš to :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím ti palce ! A tie kresby a maľby su užasne!

    aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Držím držím mocne držím palce! Snáď ti to vyjde....ja by som učiť nemohla, nemám na to nervy a ani talent :D Krásne veci...totálne sa mi páčia tie grimasy a posledný obrázok na tej koláži...vyzerá to všetko úžasne! My robíme portrét teraz v škole a ide ma trafiť šľak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvaly. Portréty sa mi málokedy podarí urobiť verne a je pravda, že človek má občas pocit, že sa zblázni :D , ale kreslím ich rada. Hlavne blízkych ľudí. Je to podľa mňa spôsob ako dokonale spoznať ich tvár a dostať sa cez ňu až k ich podstate.

      Odstrániť
  5. Nádherne kreslíš. Dúfam, že ťa prijali. :)...Vďaka za info o odličovacích ampulkách. V drogériách som ich nevidela, no asi budem musieť hladať pozornejšie. :)
    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog http://fashionhappenss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, a áno podarilo sa :) Som prijatá. Rada sa pozriem na tvoj blog

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...