utorok, 9. apríla 2013

Objavila som Instagram

Trošku neskoro, ale predsa :D
S fotkou to spolu ťaháme už dlhšie, ale čo sa týka seriózneho fotenia, náš vzťah je teraz na bode mrazu. Kombinovať tip-top technickú kvalitu so zaujímavým prevedením a dobrým nápadom? Asi trošku nad moje schopnosti. Po neúspešných príjimačkách na reklamnú fotografiu kamsi zmizli moje nápady spolu so sebadôverou.
A tak ma pohltil instagram. Nedokonalé, retro pôsobiace fotky, v ktorých prevažujú autoportréty a jedlo. No môže byť niečo odľahčujúcejšie? Kašľať na koncept. Niekedy takéto "povrchné" dokumentovanie vlastného života človeka baví viac ako tri hodiny so zrkadlovkou na krku.


Historicky prvá uploadnutá fotka.



Kvietok ku dňu žien


Tiramisu by som mohla jesť od rána do večera



 Aspoň na maturu sa človek môže pekne upraviť :D


Paletka od ELFu je so mnou v dobrom aj zlom


Náš domáci chlpáč


Ach tá schyzofrénia...


Aj Vás už to počasie štve? 



Život študenta (mali ste už jahodovú študentskú pečať?)


Obslúži sa aj sám, nemá problém.


A fotka z dnes - Color Whisper v odtieni Petal Rebel. Môžete sa tešiť na recenziu.

Čo Vy? Instagramujete? 



17 komentárov:

  1. Anoooooooooooo instagramujem... hneď si Ta nájdem... :) Len sa mi zdá, že neviem s tým tak dobre robiť, u hocikoho som videla rôzne rámy a možnosti, čo ja nemôžem nájť.... aj tá tvoja fotka... "schyzofrenia"... :)...tiež neviem ako by sa dala urobiť....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že všetci to robia cez iné aplikácie. Ja používam Pixlr Express, tam máš rámčekov a efektov od výmyslu sveta, ale existujú aj aplikácie čisto na vytváranie koláži. Je toho kopec :)

      Odstrániť
    2. Som to kukla a zistila som, že ho mám tiež v telefone... :D :D :D Môj muž mi ho tam musel dať a ani som nevedela... :) To som celá ja. :)

      Odstrániť
  2. bohužial moj telefon nepodporuje nejak aplikácie :D takže neinstagramujem :) ale teba si rada pozriem :) páči sa mi tá fotka kde máš červený rúž:) s tou čiernou čipkou to vyzerá božsky :)))
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) nejak som sa hecla a na maturitu skúsila "pin up look" a celkom fajn som sa tak cítila :)

      Odstrániť
  3. Strašně ti to sluší! :) Ještě jsem neviděla blondýnku, s tmavým obočím, která by byla takhle sexy :) Jinak instagram mám na tabletu, ale bohužel mám špatný foťák. A miluju zvířátka, takže králíčka chválím, je rozkošný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme obidvaja :) tá blond je taká moja recesia :D S tabletom si neviem predstaviť fotiť, príde mi to dosť ťažkopádne. Ale to sú občas aj zrkadlovky :D

      Odstrániť
  4. O instagramu přemýšlím dlouho, ale pořád nevím a nevím :D))
    Máš krásné fotky :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Před nedávnem jsem se taky poprvé přihlásila na instagram, ale nějak mě to nechytlo:)) A paletky od Elfu mm taky neustále u sebe:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mam ho v mobile ale nejako som sa do toho nedostala ešte..:D inak na tej prvej fotky ti to velmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem dievčatá za komplimenty, nečakala som, že Vás to tak zaujme, ale som rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. aj ja teba, máš tam toho veľa zaujímavého :)

      Odstrániť
    2. hehe, až na pár vecí väčšinou to, čo aj na blogu :-)))

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...