sobota, 6. apríla 2013

New in: Oriflame

Kampaň číslo 5 v nedeľu končí, ale my sme tentokrát objednávali neskôr a tak nám výrobky prišli ešte len pred dvoma dňami.
Musím priznať, že novinky s ktorými Oriflame teraz prichádza vyzerajú minimálne zaujímavo. Od pondelka budú v ponuke krémové farby na líčka a pery, nové vylepšené krémy z radov Optimals, Giordani Gold púder proti starnutiu (čomu samozrejme neverím :D ), sérum na rast mihalníc, nová pánska vôňa Rival, telová kozmetika s krásnou exotickou vôňou Hawaii a iné novinky. Takže katalóg číslo 6 stojí podľa mňa aspoň za prezretie. Ale Oriflame ma týmto trošku hnevá, mám od nich doma naozaj veľa vecí a rada by som skúšala a objavovala nové značky a oni hnusoby stále prídu s niečim novým, čo ma láka.

Ale v tomto mini poste by som Vám rada ukázala, čo nás doma v aktuálnom katalógu zaujalo a čo sme objednali :)



Pokiaľ poznáte vôňu olejčeka Swedish SPA a páči sa Vám, tento nočný obnovujúci krém na ruky by Vás oslovil tiež. Vôňa je to intenzívna, aromatická a dlhotrvajúca. Celá táto sada inšpirovaná ohňom by mala obsahovať hlavne zázvorový olej a olej z mandlí. Zatiaľ to s ním a hydratáciou vyzerá sľubne. Do nedele je v ponuke za 2,50€.

Dopĺňame zásoby Milk and Honey. Výrobky z tejto rady sú u nás doma momentálne najpoužívanejšie. Šampón, maska, sprchový gél,.. Mamka si veľmi chválila píling, takže toto bude už druhé balenie. Rovnako aj pri odličovacom mlieku, ktoré zas používam ja. Nie je to úplny zázrak, ale som s ním relatívne spokojná. Zo všetkých výrobkov Milk and Honey ale vonia najhoršie.


Asi ste si už pomaly všimli, že som závislá na kokose. Ak nie, tak Vám to teraz hovorím. Milujem ho ! Takže nový hojivý KOKOSOVÝ zázrak bol pre mňa must have. Bohužiaľ v realite sa vôňa trošku odlišuje od parfumovanej strane v katalógu, lebo nie je taká intenzívna. V kokosománii pokračujem šampónom s kokosom a pšenicou. Z rovnakej rady mám aj sprchový gél a neviem si ho vynachváliť. Do nedele platí na 3 šampóny nature secrets cena 2,90€ za 400ml. Podľa mňa skvelá ponuka.


Tu už spomínané novinky Optimals. Matte Touch sa premenoval na Oxygen Boost pre mastnú pleť. Moje skúsenosti s ním ste si mohli prečítať v tomto príspevku. Pôvodný Oxygen Boost, ktorý je teraz označený ako ten pre normálnu/zmiešanú pleť mi vôbec nevyhoval. Pritom svoju pleť považujem práve za zmiešanú. Som preto veľmi zvedavá ako na mňa budú pôsobiť tieto vynovené verzie krémikov. V kampani číslo 6 sú aj za výhodnú uvádzaciu cenu 5,90€.


Ak ste nevedli prísť na to, čo za plastová blbosť je na prvej fotke, práve prichádza odhalenie. Áno viem, že masážna pomôcka na tvár znie ako úplna zbytočnosť, ale táto vecička je fakt príjemná a cítiť, že pleť je po jej použití prekrvená. Či aj pevnejšia to Vám poviem najskôr o pár rokov po intenzívnom používaní :D 




Vybrali by ste si ?


10 komentárov:

  1. tá masážna vec je super :D to by som si aj ja vybrala :)))možno to zaberá aj na dvojitú bradu :D

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňa strašne štve že som si zabudla objednať ten krém na ruky swedish spa, lebo všetci ho chvália a ja už neviem čo so svojimi rukami, čo sú v kuse suché, aj po natretí rozličnými krémami :( inak kokosové vajíčka v objednávke nechýbali, rovnako ani veľké šampóny (mango), mirage daydream- fakt krásna vôňa a všeličo iné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ som ho nestihla poriadne otestovať, možno si o nič neprišla :) neskúšala si od nich krémik brazil nuts? ten je môj obľúbený

      Odstrániť
    2. jasné, máme ho doma, ale okrem modrej indulony mi nezaberá nič. tá je však strašne mastná a na deň nevhodná, lebo všetko, čoho sa dotknem, mastím :)
      počkám si na recenziu alebo tvoje dojmy z toho swedish spa a dovtedy snáď niečo vymyslím

      Odstrániť
  3. Nice products!!!
    Have a nice sunday! and my like in bloglovin for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you :) I hope you enjoyed this day :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...