pondelok, 1. apríla 2013

MUA Glamour Nights palette - review and swatches

Ahojte moje milé :) Dúfam, že sviatky ste si užili, aspoň trochu oddýchli a vody dostali len tak primerane. Aj napriek dnešnému dátumu berte prosím túto recenziu vážne :D


MUA paletky sa stali už fenoménmi. Výborná pigmentácia a zaujímavé odtiene v kombinácii s výhodnou cenou. Najviac ich preslávili asi Naked dupes, paletky Undressed a momentálne aj nová Undress me too, ktoré ponúkajú takmer rovnaké odtiene ako známe palety od Urban Decay. Ich kvalita je pritom nadpriemerná a cena o niekoľko desiatok eur nižšia ako pri origináloch. 4 libry sú veľmi lákavá suma a tak v poslednom čase asi neexistuje blogerka, ktorá by nevlastnila aspoň jednu z paletiek.

Pôvodne som túžila po Dusk till Dawn, ale chvíľku po spustení -50% akcie a poštovného zdarma sa vypredala. Glamour Nights mi prišla o trošku univerzálnejšia a jej farby pôsobili na mňa tak správne šialene a výrazne :)



Balenie je napriek tenkému plastu celkom pevné a bez ujmy už prežilo jeden väčší pád.  Kvôli čiernej farbe sa však veľmi rýchlo ušmudlí od mejkapu, vidno na ňom každý odtlačok aj špinku.Viečko na mňa pôsobí trochu lacno, no naopak vnútro paletky je mi sympatické. Páči sa mi kruhový tvar tieňov. Aplikátor určite nie je práve najluxusnejší, ale hubky sa nerozpadávajú a tiene sa nimi v pohode naniesť dajú.

Glamour Nights obsahuje tiene matné, so shimerrom aj trblietkami. Aj keď veľa ľudí to považuje za výhodu, mne to najprv prišlo veľmi nepraktické. Preferujem líčenie v ktorom sú všetky tiene rovnakého typu a pri použití tejto paletky samostatne sa mi tým značne znižuje počet možných kombinácii. Nebola som zvyknutá ani na to, že tiene pri líčení opadávajú pod oči. Tak som sa s ňou trápila pár týždňov, ale konečne sme si k sebe našli cestu. Človek si musí zvyknúť na to, že nie všetky tiene sa dajú nanášať štetcom, na niektoré  lepšie funguje priložený aplikátor. A očné okolie sa jednoducho musí "vyčistiť" :) Ideálne je nanášať najprv tiene až potom make up. Je to však daň za krásne farby s výbornou pigmentáciou. Za tú cenu jej to rada odpustím.


Okrem konečného finishu má každý tieň aj inú konzistenciu. Niektoré prášia menej, iné viac. Táto paletka však rúca predsudky o tom, že matné tiene sú vždy menej pigmentované. Tu to neplatí. Najväčším sklamaním boli pre mňa biely a strieborný tieň. Biely je ako jediný z celej paletky slabo pigmentovaný. Strieborný akoby tvorili len trblietky/glitre, ktoré veľmi veľmi opadávajú a so štetcom ani nemáte šancu ho naniesť. Aj keď z fotiek to vyzerá tak, že hnedý tieň má rovnakú konzistenciu ako strieborný jeho obsah netvoria len trblietky. Pri nanesení na viečko veľké trblietky poopadujú a zostáva krásna sýta hnedá farba( tento odtieň hnedej som si naozaj zamilovala).



Swatche sú po riadkoch, na ruke je horný rad na báze od Elfu, dolný bez bázy.


Áno aj v tomto prípade je to s bázou aj bez bázy :D Myslím, že slová sú zbytočné. Pigmentácia je skvelá.


Aj keď je paletka určená primárne na večerné dramatické líčenie skúšala som rôzne looky a dá sa s ňou vyčariť aj niečo jemnejšie a prirodzenejšie. Myslím, že na univerzálnosti by jej veľmi pridal nejaký ďalší svetlý tieň. Takto mi každé líčenie tiahne trošku do ružova, pretože do vnútorného kútika a pod obočie používam posledný-svetlý tieň s ružovým shimmerom. V kombinácii s nejakou inou neutrálnou paletkou musia byť ale neprekonateľné duo.

Pre inšpiráciu pridávam líčenia, ktoré som vytvorila len s touto paletkou. Bohužiaľ sa mi nepodarilo odfotiť všetko za rovnakého osvetlenia.












Aj napriek prášeniu tieňov som si tento zázrak veľmi obľúbila a určite si kúpim aj iné paletky od značky MUA. A Vám nemôžem nič iné len odporúčať urobiť to isté :)
 Želám pekný večer

Vaša Miš

9 komentárov:

  1. veľmi pekné :) s bázou a bez nej ani nevidieť rozdiel

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem len teraz či je to nekvalitou bázy alebo kvalitou tieňov :D

      Odstrániť
  2. So great palette and fab blog!
    I'm your 26 follower, if you like my blog too I'm waiting for you :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásné barvičky a to malování je velmi pěkné :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. MUA má talent na krásne kombinácie farieb do paletiek a ďakujem Ti :)

      Odstrániť
  4. Máš moc hezký blog!! A jsi šikovná na líčení:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Aj mne sa u teba zapáčilo :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...