sobota, 27. apríla 2013

Moje "pastel hair"

Ako ste už pravdepodobne postrehli, momentálne som blondínka. Moje vlasy sú pôvodne tmavo hnedé, ale z nelogických dôvodov ich teraz pravidelne odfarbujem a ničím na platinu. Rozhodnutie zmeniť tak radikálne farbu sa udialo asi pred dvoma rokmi a môj pôvodný plán bol vyskúšať rôzne viac aj menej šialené farby, ktoré na tmavé vlasy jednoducho nechytia. Lenže čas nejak bežal a mne sa blond zapáčila....Teraz mám už ale vlasy naozaj zničené a rozmýšľam, že sa vrátim k svojej pôvodnej farbe. Ale povedala som si, že najprv si splním sen a vyskúšam rôzne farby kým sa dá. Najviac ma lákala pastelová ružovo-fialová. Hodím Vám sem aj ilustračný obrázok.




V obchode som siahla po tužidle, ktoré sa odtieňom najviac približovalo tomu môjmu vysnívanému a vravela som si, že keď sa trošku vymyje bude to ideálne. Keďže krabičku som už vyhodila, znova pridávam len fotku z netu.



Vybrala som si číslo 32 s pomenovaním "divoká ruža", čo mi ešte stále nebolo podozrivé...

Až jeden večer, kedy bol už konečne ten "správny čas", som zaliezla do kúpeľne a začala. A vyprskla na mňa pena s farbou cvikly. To som síce nečakala, ale tiež som to ešte brala športovo. Veď sa to určite vymyje, nebude to také silné, možno sa mi to aj bude páčiť...Bohužiaľ pena vyprskovala kade tade, ja som zabudla na rukavice a odrazu bola fialová celá kúpeľňa na čele s mojimi rukami. A viete čo? Ono sa to tak ľahko nevymývalo :D Takže som asi hodinu strávila drhnutím vane, umývadla, kachličiek, podlahy. Stene som už pomôcť nedokázala. No najväčšia sranda prišla ráno, kedy som sa zobudila do slnečného dňa s vysušenými vláskami. Mama skoro zinfarktovala keď ma uvidela a doteraz sa na mňa hnevá. A ja som si nakoniec na to čudo zvykla a som celkom rada. Síce som sa už stihla dozvedieť, že na bicyklovanie nepotrebujem reflexnú vestu, pripomínam ružového partnera a som hlavnou hrdinkou pre škôlkárov, ale niektoré pohoršené a prekvapené pohľady ľudí za to stoja. Nebojím sa experimentovať a poburovať a myslím si, že život treba brať s nadhľadom a nie príliš vážne. A tak prekonávam predsudky, že ružové môžu byť len okuliare :)


Dokumentačné, kde som sa snažila, čo najlepšie zachytiť odtieň. ( v skutočnosti na istom svetle hádže aj modré odlesky)







42 komentárov:

  1. čožeee? wooow :)) tak na toto nemám slov! perfektné!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Ďakujem. Nejaká takáto bola reakcia väčšiny mojich známych :D

      Odstrániť
  2. Je to SUPER! Ako som Ti písala na Instagrame, tak jedna moja kamarátka má tiež takéto vlásky a vyzerá to super... :) si odvážna, ale je to krásne... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež má ružové? A dlhodobo? Ako sa jej s nimi žije? Okolie už si zvyklo? A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. špeciálne k vlasom som si kúpila bun na drdoly, pretože sa mi to tiež takto páči :)

      Odstrániť
  4. aaaaaaaaaaaa, ty brďo, to by ako ladilo k mojim nechtom teraz :-D ja si idem farbiť dnes, aj keď nie takto, ale na čokoládovo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aký máš? Poraď nech sa zladím :D

      Odstrániť
    2. sinful colors, 113 dream on :o)

      Odstrániť
  5. Wow ! aj ked ti nevyšli pastelové vlasy, podla mna tieto su bohovskéé ! je to fakt užasne,hlavne na tej fotke kde máš drdol :) ja som si vlasy ešte nikdy nefarbila a ani sa nechystám, tebe to velmi pristane :) podla mna sa ti to fakt hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, ono to na fotkách vyzerá celkom fajn, ale keby si ma niekde uvidela naživo pravdepodobne by si bola skôr šokovaná :D Hoci už sa ma jedno dievča na ulici pýtalo na presný postup a použitý produkt :D

      Odstrániť
  6. Fúú, tak až také pastelové to teda nie je :DDD Ja by som sa síce na toto neodvážila, ale nevyzerá to zle :) A uvidíš po nejakých 3-4 umytiach to možno bude viac pripomínať ilustračný obrázok :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No nie je pastelová ako pastelová :D Zatiaľ po 1 umytí rozdiel takmer žiaden, čo som až sama prekvapená, lebo keď som používala farebné šampóny v sáčkoch, horko ťažko z nich niečo zostalo po 3 umytiach. Toto bude asi väčší držák ako som predpokladala :D

      Odstrániť
  7. no hele, jo, je to jiná než pastelová růžová ;)), ale je super a moc ti sluší
    přesně takovou jsem vždycky chtěla zkusit, ale mně by bohužel vůbec nešla k pleti, takže jsem brousila spíš ve fialový a jinejch studenejch

    btw. na tu stěnu zkus savo na plísně - já ji včera taky decánko ohodila, tmavý fleky, a savo to dalo dolů bez problémů (a bez odbarvení zdi, tím se lisí od klasickýho sava, neodbarvuje všechno, ale jen, co je potřeba)

    (a byly by lepší komenty bez ověřování slovem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem,no v skutočnosti na sebe pozorujem, že mi pleť tiahne do zelenkavých odtieňov odkedy mám tie vlasy, ale dá sa to zvládnuť :D Savo na plesne by ma teda nenapadlo, ale myslím, že ho máme doma, takže určite skúsim.
      (A ku komentom jedno veľké ĎAKUJEM, pretože som vôbec netušila, že to tu mám ako predvolené nastavenie a pritom na ostatných blogoch sa rozčuľujem keď to musím vypisovať :D)

      Odstrániť
  8. ze svych bohatych zkusenosti z barveni ruzovou jsem temer presvedcena, ze se ti to do te pastelove nakonec vymeje ;)
    pro priste doporucuju pouzit barvy www.directions.cz ;) pripadne manic panic..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím, že to tak skončí :) A tieto dve značky poznám, ale čítala som, že sa riadne vymývajú a pre skutočne intenzívnu farbu by to chcelo farbiť aj každé dva/tri týždne a v tom prípade mi tužidlo príde porovnateľné a cenovo výhodnejšie. Jediné s čím som bola nespokojná bolo, že farba na krabičke neodpovedala tej reálnej a samozrejme svinčík okolo toho. Ale aj tak mi príde vhodnejšie dať za vlasové "blbnutie" 3€ ako 10€.

      Odstrániť
  9. Krásna je tá farba :) ja som bola blbá, že som neexperimentovala keď som ešte bola blond..hneď som nahodila čiernu a potom to išlo..spodné vlasy odfarbené peroxidom, ružová mi aj tak nechytila..dala sa tam červená, tá sa vymyla pomerne rýchlo..potom tam bola fialová..potom medená..potom blond :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale vlásky máš teraz pekné, ani nevyzerajú zničene. Ty si spokojná so svojou aktuálnou farbou?

      Odstrániť
    2. ja ich farbím šampónom, takže ono sa to dosť rýchlo vymýva..a vždy keď je to už tak dosť tak si poviem, že ešte raz si nafarbím vlasy tou tmavou a budúce skúsim inú..no len ja sa vždy potom zamilujem do tej tmavej..:D ale premýšľam už dlho nad takýmto niečím len fakt sa bojím, že by to dopadlo zle :D ale inak už som rozmýšľala aj nad niečím ako ombré, len byto išlo z čiernej po bordovú, len to sa bojím kaderníčky..:D
      http://lh4.ggpht.com/_ERGrznxTIwo/SfXCZmGAMVI/AAAAAAAAWX0/r-71D1UeZ_k/Kim%252525252520Kardashian%252525252520Blonde%252525252520Hair%252525252520Picture%25252525255B8%25252525255D.jpg

      Odstrániť
  10. Ou to až takto krásne chyta ? Určite vyskušam!! Dakujem za typ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nahodou ti to svedci, aj ked je to riadne sialene :) niekedy mi je luto, ze som takto neexperimentovala, ked som mala na to este vek, teraz uz by na mna asi vsetci cumeli, ci mi nepreskocilo :D

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, no na mňa aj teraz tak niektorí ľudia pozerajú :D A tiež som si vravela, že treba blbnúť kým som mladá, ale na druhej strane asi by som do toho šla aj v neskoršom veku. Ale to hovorím teraz, možno potom zmením názor :)

      Odstrániť
    2. Tak vies, ked budes mat oko 30 a seriozny job na krku, zistis, ze z ruzovych vlasov nadriadeni nie su velmi nadseni :D

      Odstrániť
  12. Tohle je nádherný!!! Mě se růžová strašně moc líbí a tenhle odstín ti strašně sluší! Já bych chtěla zkusit nějakou pastelovou, buď světle růžovou nebo fialovou, ale nechce se mi moc ničit vlasy. Ale uvidíme. .)
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :) Pokiaľ máš svoje vlasy nefarbené a zdravé, a tak by si použila zosvetľovač, myslím, že by to prežili. Z mojich som sťahovala červenú, prefarbovala a melírovala ich na niekoľkokrát, pretože boli stále do oranžova. Bol to ťažký a dlhý boj a výsledkom je moja platinová slama :D

      Odstrániť
  13. TOP Misi! :) Uzasne, vychutnaj si kazdy jeden pohlad ;) V nasom rodnom meste o to viac :D Brutalna farbaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAKUJEM :) Dozvedela som sa, že jedno dievča z nášho super-truper mestečka si dalo farbu podľa mňa :D Ani neviem, či sa tešiť, či plakať :D

      Odstrániť
  14. Brutálne! Ja si vlasy nefarbím, ale teraz si chcem dať blond ombré a keď ma to omrzí tak si chcem na tie odfarbené konce dať tyrkysovú :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som zvedavá ako to bude vyzerať :) Ombré sa mi páči, tyrkysová farba tiež. Teraz zvažujem, či sa bude dať ombré urobiť aj opačným spôsobom, že sa blond vlasy nafarbia od korienkov na hnedo. Bol by to celkom príjemný medzistupeň pri prechode na hnedú :)

      Odstrániť
  15. toto je fakt super! kde si to tužidlo kúpila? kde sa dá zohnať? aj ja som cchela skúsiť neičo takéto farebné, ale nič okrem directions som nepoznala a za 12 eur nechcem radšej skúšať...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že to bolo v drogérii Teta. Celkovo tieto tužidlá vidím aj v menších drogériách pomerne často.

      Odstrániť
    2. lebo ja chodievam len do dm a tam som to nevidela.... určite sa pozriem. A ešte jednnu vec by som sa rada spýtala ak môžem :D vieš približne koľko krát si si umyla vlasy kým sa ti to vymylo tak ako to máš teraz? prípadne koľko je to týždňov? ja si totiž umývam vlasy každý deň, tak neviem ako a či by mi to vydržalo viac ako víkend :D

      Odstrániť
    3. Pokiaľ máš svetlé alebo odfarbené vlasy určite ti to vydrží viac. Ja si vlasy umývam asi 3x týždenne a takýto stav som dociela po mesiaci. Ale keďže som chcela farbu dať skôr dole, veľakrát som si vlasy umývala aj na viackrát a nepoužívala som šampóny a kondicionéry na farbené vlasy. Len ma veľmi štve, že sa mi farba vymýva nerovnomerne. Takže odporúčam nefarbiť sama, ale niekoho si zavolať, aby si mala všade rovnaké množstvo tužidla.

      Odstrániť
    4. mám vpredu pri tvári odfarbené na takú žltučkú blond a vzadu hnedé :D tak by som to odfarbila ešte možno trochu viac a dopredu by som si dala niečo farebné :D ešte posledná vec, cítim sa hlúpo, ale keď mám možnosť, chcem sa radšej spýtať... to tužidlo si si nacapkala na vlasy a ptoom si nejak čakala kým uschne? alebo čo si s tým vlastne robila predtým než si to opláchla :D ?
      http://ambrozalia.tumblr.com/post/52300849825

      Odstrániť
    5. Na tie blond vlasy by ti to chytilo určite, na hnedé neviem, možno by to bolo dosť tmavé a nie také sýte a žiarivé. Čo sa týka čakania :D Keď som už mala farbu na celej hlave, chcela som si ísť umyť ruky....a na moje prekvapenie sa veľmi umyť nedali :D Začala som panikáriť a drhnúť všetko, čo som zašpinila, vaňu, umývadlo, podlahu...všetko okolo mňa bolo cyklaménovo-ružové a farba išla dolu naozaj pomaly, takže asi takú hodinku, kým som všetko nevyčistila mi tužidlo na vlasoch "pôsobilo" a potom som si vlasy umyla. Umyť ich treba určite, ale myslím, že čakanie nie je až také dôležité, to uvidíš sama, že akonáhle sa ti tužidlo dotkne vlasov, hneď budú zafarbené. Želám veľa šťastia a nech si spokojná s výsledkom !

      Odstrániť
  16. len ti chcem povedať že už mám krásne tyrkisové vlasy, ďakujem ti za rady!
    odfarbila som si najprv celú hlavu na blond, ale vpredu som ich mala pochopiteľne bledšie, tam mám presne taký odtieň aký som chcela - tyrkisový (miešala som zelené a modré tužidlo fuuu mamu skoro porazilo celý byt sme mali modrý :D), vzadu mi to chhytilo do takého zeleného odlesku :D :3
    teším sa ako pôjdem k moru a budem mať vlasy ako víla, ešte raz ďakujem :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Páni, to by som rada videla :) nemáš niekde fotku? tyrkysovú by som tiež chcela výskušať, ale zohnala som len tmavomodré tužidlo, to zelené mi nejak uniká :D A bez problémov sa ti miešalo? Určite to vyzerá krásne, som rada ak som pomohla :)

      Odstrániť
    2. no miešanie bolo asi také že som zobrala krabičku od najväčšej cartedor zmrzliny a tri krát som ju naplnila kým som mala nafarbenú celú hlavu :D :D
      modré tužidlo som mala to trendy a zelené elysee, alebo naopak už si nepamätám a v pohode spolu fungujú. jediné čo je zlé je že som to mala miešať v pomere viac modrej ako zelenej nie 1:1, lebo som mala vlasy odfarbené na žlto (nechcem si ich ničiť až na bielu kvôli jednému môjmu výstrelku :/), no a modrá+žltá=zelená, takže teraz, keď je to trochu vymyté vyzerám ako originál vodník :D (ale nevadí mi to, len som chcela byť trochu dlhšie v tom tyrkisovom morská víla štádiu)
      http://ambrozalia.tumblr.com/post/54409812322/yay-new-hair

      Odstrániť
  17. aj ja som mala také vlasy !! necelých 12hodín :) ale krásne boli .. chytilo krásne bola som ako Ariela :) ale dala som ho na blond vlasy čo samozrejme bola neonová farba .. a nakoniec sa ani moc nezmylo len také nerovnomerné fľaky po hlave , niekde sýtejšia niekde svetlejšia..takže som ho musela odfarbit melirom ( celu hlavu ) našťastie to trvalo len 2minuty s 3 peroxidom .. to tužidlo doslova zmizlo.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Taky jsem propadla kouzlu této značky pěnového tužidla.. Na vlasech už měsíc mám také č.32 a jsem naprosto spokojená ..
    Překvapilo mě, že tužidlo za takovou cenu má větší životnost než drahé značkové gelové barvy :-)
    Takhle barva vypadá na mích vlasech po měsíci:
    https://31.media.tumblr.com/73e5ac855825a6b6719310b8a83be16b/tumblr_n2hstuLH1A1rdxdaro1_500.jpg

    Momentálně mám v plánu od této značky vyzkoušet modrou, tak jsem na to dost zvědavá :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...