piatok, 5. apríla 2013

Marcoví obľúbenci - TOP10(-2)

Ahojte :) Mrzí ma, že mám medzi článkami teraz dlhšie pauzy, ale bohužiaľ maturita a prijímačky sú celkom také dôležité udalosti, ktoré potrebujú istú prípravu :D V marci sa mi toho z kozmetického sveta páčilo menej ako vo februári a tak to tentokrát bude TOP8.


1.Balea Colorglanz Spülung

Na blogoch sa teraz veľmi ospevuje rovnaký kokosový šampón, ale verte či neverte, tento kondicionér som si kúpila v období, keď som o obľúbenosti šampónu ešte vôbec nečítala. Kokosovú vôňu milujem rovnako ako aj chuť. Keď som kondicionér začala používať vadila mi vo vôni vanilka, no postupne som si túto kombináciu zamilovala. Prekvapením pre mňa boli aj účinky tohto produktu. Na suchšie zničené vlasy je skvelým balzamom. Vlasy mi zjemní a "ozdraví" lepšie ako niektoré masky priamo určené na oslabené vlasy a dodá im aj krásny lesk. Rozčesávanie už pre mňa nie je žiadne utrpenie a konečne nevyzerám, že mám na hlave slamu. Jedinou nevýhodou je, že trochu zaťažuje, takže ho neodporúčam nanášať blízko ku korienkom. Pre mastné vlasy pravdepodobne tiež nebude to pravé orechové.

2.Alverde Repair - Haarspitzenfluid

Ďalší vlasový produkt mi darovala kamarátka na Vianoce a musím povedať, že sa veľmi trafila. Alverde mám rada a olejček na končeky potrebujem ako soľ. Ale viete si predstaviť takýto produkt bez silikónov? Alverde to zvládlo a vytvorilo tento fluid, ktorý vlasy VÔBEC nemastí a nezaťažuje. Nezáleží na tom, koľko množstva použijete, vzhľad "naolejovanej" hlavy jednoducho nevykúzlite. V tomto by moje veľmi zničené vlasy zniesli aj niečo mastnejšie, ale pre mierne suché a normálne vlasy musí byť dokonalý. Napriek tomu ho používam rada a často. Pekne skrotí aj elektrizujúce vlasy.


3.Oriflame Brazil Nuts Hand Cream

Môj najobľúbenejší krém na ruky už dlhší čas, no intenzívne ho používam práve teraz. A prečo ho mám tak rada? Dostatočne hydratuje ( stačí si ruky nakrémovať raz denne), rýchlo sa vstrebáva, veľmi jemne čisto vonia a stál 1,5€.  Bohužiaľ je z limitovanej edície, ale verím, že bude ešte v katalógu Extra ponuky.


4.Oriflame Swedish SPA - Replenishing Body Cream



Absolútny miláčik, pri ktorom môžem s istotou povedať, že toto balenie nie je moje posledné. Má nádhernú sviežo-čistú vôňu a mierne chladí, čo je veľmi príjemné hlavne po sprche po cvičení. Chladivosť určite ocením aj v lete. Konzistenciu má typickú oriflamácku gel-krémovú a ešte trošku hutnejšiu. Obsahuje hydratačné guľôčky, ktoré pravdepodobne svoju úlohu spĺňajú, pretože moju, inak suchú pokožku, pekne zvláčnia a hydratujú. Krém sa veľmi rýchlo vstrebáva, takže na masáž veľmi vhodný nebude, ale pokiaľ sa ponáhľate, nemusíte čakat desiatky minút kým sa vsiakne. Jedinou jeho chybou je, že sa rýchlo míňa :D


5.Oriflame Giordani Gold Festive Bronzing Pearls



Tieto guľôčky používam ako líčka a občas aj na kontúrovanie, kedy aj napriek shimmeru podľa mňa vyzerajú dobre. Na swatchi môžete vidieť farby, z ktorých sú tvorené. Najsvetlejšia pravdepodobne plní rozjasňujúcu funkciu a hnedé sú dve, jedna s bronzovým shimmerom, druhá so strieborným. Myslím, že sa tak výsledná farba vyváži a nie je oranžová. Veľkosť guľôčok je dosť nepraktická, zachytávajú sa do štetca a veľmi ľahko sa vysypávajú. Niektorí ľudia to riešia tak, že farbu na štetec naberajú z hubky, ja to robím priamo z guľôčok. Stačí vychytať ako silno ešte môžete so štetcom pritlačiť. Obal so zrkadielkom je veľmi pekný a praktický.




6. Essence Colour Arts eye base

Táto báza je prvou, ktorú som vyskúšala. Ulovila som ju počas Colour Arts limitky a mám taký pocit, že v druhom Essence stojane je v ponuke stále. Jej jediným problémom je, že ju treba veľmi veľmi veľmi starostlivo rozotrieť, inak sa môže zhlukovať a tiene sa Vám na ňu nepodarí naniesť rovnomerne. Báza je neparfumovaná, čiže vhodná aj pre citlivejšie oči. Má bielu krémovú konzistenciu, ktorá sa po rozotretí zmení na priesvitnú, nijak nezjednocuje farbu viečka. Jej najväčšou výhodou je zvýraznenie farby tieňov a dlhá výdrž bez zhlukovania.  V porovnaní s elfou bázou farby "vytiahne" oveľa viac.


7. Essence Smokey Eyes Brush a Blush Brush

Za klasickú essensovskú cenu považujem tieto štetce za úžasné. Blush brush je jeden z najjemnejších aké vlastním, má pevné spracovanie, štetinky z neho nevypadujú a ani mi nepúšťa farbu ( na čo sa pár ľudí sťažovalo). Naberá slušné množstvo produktu, úplne mi vyhovuje jeho skosený tvar a dobre sa mi s ním robí aj jemnejšie kontúrovanie.



Smokey Eyes sa mi rozpadol na dve časti len pár dní po tom, čo som ho kúpila. Takže som ho istú dobu ani nepoužívala a bola sklamaná kvalitou spracovania. Všetko sa zmenilo keď som raz mala otvorené sekundové lepidlo a spomenula si na neho. Odvtedy všetko drží ako má a ja štetec veselo používam. Tiene sa s ním dajú naniesť a aj slušne blendovať. Je pravda, že by som si chcela kúpiť kvalitnejšie štetce na líčenie očí, no tento je na svoju cenu určite nadpriemerný a už by som sa bez neho nalíčiť nedokázala.


8. Oriflame Very Me Lipmania Vibrant Peach

Pridať do TOP produktov práve tento je pre mňa samu trošku kontroverzné. Na jednej strane s ním vôbec nie som spokojná, ale napriek tomu som si ho obľúbila. Nie je pigmentovaný tak ako to od rúžu v pravom zmysle slova očakávam. Pripadá mi ako lip butter, má mastnejšiu konzistenciu a skôr tónuje ako farbí. Intenzita sa ale dá vrstviť. A aj keď kvôli tej mastnosti by človek čakal, že bude hydratovať, tak je to skôr naopak. Ale milujem tú farbu ! Momentálne ho stále nosím pri sebe, pretože mi tento odtieň príde skvelý na každodenné nosenie. Je dostatočne "iný" a výrazný, ale tým 50% krytím podľa mňa nepôsobí nijak vulgárne.

Poznáte, používate niektoré z mojim marcových TOP výrobkov? Obľúbili ste si ich aj Vy?


2 komentáre:

  1. Na tie stetce som uz pozerala, ale na Vianoce som dostala sadu Elf stetcov, cize som to nechala tak :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...