nedeľa, 14. apríla 2013

Ako som líčila kamarátku(premena)

Ahojte. Dnešný článok bude trošku novinka a ak sa Vám zapáči, budem hľadať na premenu aj ďalšie obete. Okrem seba pravidelne nelíčim nikoho a skúšala som to len pár krát, takže toto bola pre mňa výzva.


Nové tvary, pomery, črty, uhly :D No jednoduché to teda nebolo. Aj nanesenia make-upu mi trvalo asi 3x dlhšie ako keď líčim seba. S čím som sa mohla krásne vyhrať bolo líčenie očí, pretože kamarátka má krásne veľké oči a viečka, na ktorých je veľa miesta na čarovanie :D U mňa je tento priestor značne obmedzený.  Mihalnice si Iva namaľovala sama a myslím, že najlepšie ako sa dalo. Som rada, že som jej nespôsobila žiadnu ujmu na zdraví. Trochu si upravila aj obočie a rúž, ktorý som jej nenaniesla práve najšikovnejšie. No čo narobím, som ešte amatér, ale snáď sa časom zlepším.






Iva sa maľuje pravidelne a myslím, že veľmi pekne. Zmenou boli tiene na obočie namiesto ceruzky, vytieňovanie očí namiesto jedného tieňa alebo linky ako to nosí bežne, a výrazný rúž, ktorý sa jej podľa môjho názoru veľmi hodí.


V hlavnej úlohe: Lasting Finish by Kate - odtieň 06

Ak by som teraz mohla look zmeniť, nevolila by som líčenie tak výrazne do siva. Hnedé/nude odtiene by asi vyzneli lepšie.


Použité produkty (pár na fotke chýba):



TVÁR:
podklad: Essence my base - Illuminating
Oriflame Oxygen Boost foundation - Porcelain (najsvetlejší odtieň)
pod oči: Garnier Roll-on - light skin
ako korektor: Dermacol MakeUp Cover - 212
Oriflame Very Me púder -Matte Light
na kontúrovanie: Oriflame Giordani Gold Festive Bronzing Pearls
ako rozjasňovač: Catrice spectaculART - C04 Artfully Lustrous
Alverde puderrouge - 04 Soft pink

OČI
Essence Colour Arts - eye base
e.l.f  100 Eyeshadow Palette - Marble
linka z paletky: Catrice Revoltaire - C02 Explosive Combination
Rimmel Sexy Curves Mascara - 001 Black

OBOČIE
Catrice eyebrow set - oba tiene

PERY
Rimmel Lasting Finish by Kate Lipstick -06




Kabuki oťapkaný od usilovnej práce :D


 A ešte fotky: 



Tak ako sa Vám toto líčenie páčilo? 



12 komentárov:

  1. veľmi pekné :) kamarátka má naozaj krásne oči, ktoré by bola radosť líčiť :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj sme sa dohodli, že oči mi bude zverovať častejšie, nech sa trochu priučím :D

      Odstrániť
  2. velmi pekna premena, určite s tym pokračuj a zhanaj obete..:) inak ja mam tiež problem s tym, že nemám velký priestor medzi viečkom a obočím, takže sa nemožem velmi vyhrať..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na fotkách to vôbec tak nevyzerá :) príde mi, že máš tiež veľa priestoru na "hranie" :D

      Odstrániť
  3. veľmi vydarené :) mám kamarátku s podobnými očami, ktorá sa u mňa rada necháva líčiť a ja si to užívam, lebo sa s tým dá krásne hrať. navyše je podobný typ, takže jej pristane všetko

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne presne, človek môže experimentovať :)

      Odstrániť
  4. vydarené :) ozaj má krásne oči na líčenie a ešte aj hnedé,to je nádhera..keby som aj ja také mala =/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hnedoočky väčšinou svoje oči neznášajú :D Aspoň ja som vždy chcela modré. Ale to asi vždy bude platiť, že každý chce to, čo nemá.

      Odstrániť
  5. teda premena sa ti fakt vydarila, veľmi pekné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Snáď sa podarí aj nabudúce :)

      Odstrániť
  6. I nenamalovaně vypadáš krásně .))) Máš krásnou paletku, a krásný blog :) Jsem tvoje nová čtenářka :)

    Zvu tě na svoji GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA ZA TVOJI ÚČAST. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že to š tam nemalo byť :D Na fotkách je kamarátka. Ale jednoznačne na ňu platí, že je pekná s make-upom aj bez. Hlavne keď sa usmeje. A ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...