utorok, 19. marca 2013

Výrazné líčenie s Lip Impact

Šedý, smutný, unavujúci deň. Dnes som bola úplne bez nálady, bolela ma hlava a mala som pocit, že v škole každú chvíľu zaspím. Keď som prišla domov povedala som si, že si urobím radosť. Vytiahla som "chubby stick" od Oriflamu, ktorý som si chcela trošku pošetriť, pretože otvorených rúžov mám teraz viac než dosť. No bohužiaľ, Intense Cherry je mojou ďalšou obeťou a náladu mi teda vylepšil kvalitne. Je neskutočne pigmentovaný, príjemne sa nanáša, nevysušuje... :)



Určite Vám o ňom napíšem podrobnejšiu recenziu. V každom prípade je takáto farba na mňa viac než výrazná, odtiene červenej nenosím príliš často, pretože s aplikáciou zabijem priveľa času. Mám povedzme komplikovaný :D tvar pier a keď obťahujem ich prirodzenú líniu vyzerám ako káčer, takže to vždy musím trochu korigovať.



Aj napriek tomu, že sa s ceruzkou pery ľahko kontúrujú, ako vidíte, úlohu klasickej kontúrky bohužiaľ nenahradí a rozpíja sa :( Hoci myslím, že istú zásluhu na tom majú aj moje čudne (ne)ohraničené pery.

Po ruke som mala aj MUA paletku Glamour Nights, ktorej testovanie teraz zanedbávam a keďže som sa dnes už nikam nechystala, povedala som si, že je ten pravý čas na experimentovanie.


Odtieň v pravom dolnom rohu som bohužiaľ nezachytila práve najlepšie. V skutočnosti je to veeľmi svetlá ružová so shimmerom hoci na fotke vyzerá viac smotanovo.

A tu už spomínaný výtvor :





Čo Vy na to? Bojujete proti zlej nálade podobne? :)

Želám pekný večer
Miš

5 komentárov:

  1. Toto licenie sa mi naozaj velmi paci... mam rada konbinaciu ruzovej a hnedej...a tie pery su super... ja teraz stale nosim oranzove a poburujem lud... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, tieň je pôvodne červený, ale na oku pôsobí viac ružovo priznávam. A poburovanie ma tiež veľmi baví :D Hlavne tie pohoršené pohľady babiek :D

      Odstrániť
  2. Miluju ten odstín rtenky :)) červena je ma oblíbena :)
    Mrkni ke mě a můžeme se follow pokud se ti bude líbit můj blog :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. intense cherry is my favorite also! looks good on you! xo

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...