štvrtok, 14. marca 2013

Rimmel Sexy Curves Mascara - recenzia

Zdravím Vás po snáď úspešných písomných maturách. Moje pocity z angličtiny sú celkom dobré, ale je možné, že po zverejnení oficiálnych výsledkov sa to trošku zmení :D Ale prešla som určite a aj téma slohu mi sadla. Takže sa opať môžem intenzívnejšie venovať blogu. Stále ma však čakajú ústne maturity a príjimacie skúšky / talentovky na vysoké školy. V apríli cestujem do Banskej Bystrice na prijímačky na odbor učiteľstvo výtvarnej výchovy. Tento mesiac sa preto pre mňa bude niesť v štýle kresieb, malieb a dejín umenia. Teraz už ale k recenzii...

Túto špirálu som dostala ako darček už takmer pred rokom a veľmi ma potešila, pretože bola príjemnou zmenou oproti mojim dovtedy obľúbeným Maybelline riasenkám. Napriek tomu som sa k jej intenzívnejšiemu používaniu dostala až teraz, a tak som spoznala jej výhody aj nevýhody.



Obal je jednoducho...výrazný :D Jednoznačne vyniká medzi klasickými nudnými čiernymi špirálami a zaujme na prvý pohľad. So zatváraním nemám žiadny problém a keďže mi špirála vôbec nevysychá predpokladám, že dobre tesní.


Kartáčik je pre mňa takou zvláštnosťou, a úprimne, veľmi nechápem, prečo je rozdelený na tri "guľky" :D Občas som mala problém s tým, že keď som sa pri maľovaní viac nevyhrala, tak mi robil cik-cak mihalnice, jedny dlhšie, iné kratšie a nevyzeralo to veľmi pekne. Vadí mi aj to, že "štetinky" nie sú dlhšie a riasy s nimi nemôžem dokonale rozčesať. Ako vidíte na fotke, je to rodený gymnasta :D Čo mu, ale nemôžem uprieť je krásne vytočenie, pridaný objem a zvýraznenie.


Zloženie špirály je dosť "mokré", otvorila som ju už pred 10timi mesiacmi ( a potom som ju samozrejme inteligentne nepoužívala :D), teraz ju používam asi mesiac a pôsobí na mňa stále ako čerstvo otvorená špirála. Vždy musím kartáčik trochu otrieť, lebo farby sa naň zachytí príliš veľa a pri nanesení druhej vrstvy má tendenciu mihalnice zlepovať ( myslím, že je to hlavne tým kartáčikom, lebo riasy sa s ním nedajú poriadne rozčesávať).


V konečnom dôsledku mám túto špirálu rada :D Hlavne preto, že riasy udrží natočené celý deň a myslím si, že mi aj dosť dlho vydrží. Kartáčikom sa, ale nechytá na moju obľúbenú Wonder Lash, takže by som si ju už asi nekúpila.


Aká je Vaša obľúbená špirála?

5 komentárov:

  1. mne táto dosť vyhovovala, ale samozrejme, po miernom preschnutí (ako vždy :))... teraz mám najobľúbenejšiu diego dalla palma- prima visione, ale za cenu 24€ si ju najskôr už nikdy nekúpim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítala som na ňu už veľa kladných ohlasov, ale tá cena je na mňa tiež privysoká. Hlavne keď viem, že existuje veľa kvalitných a lacnejších špirál

      Odstrániť
  2. Tahle mi nikdy nějak nevyhovovala :/ Teď mám od Rimmelu-scandal eyes a ta je skvělá- mohu jenom doporučit !! :)))
    Tady jsem o ní psala článek - http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/03/co-dokaze-rasenka-od-rimmelu.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Max Factor False Lash Effect je najlepsie, co som doteraz mala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...