sobota, 23. marca 2013

Prečo BB od Garnier nie je vôbec taký hrozný

Na úvod by som Vás vôbec nechcela zaťažovať tým, čo je to BéBé, pretože verím, že ste dostatočne vzdelané. Problém, ktorým by som sa chcela zaoberať viac je, že BB z drogérie sú často zatracované. Hlavne tento pôvodný od Garnieru. Mám pocit, že mnoho blogeriek ho považuje za odpad a jeho používateľov za kozmetických neandertálcov. Ak mám byť úprimná, negatívne recenzie najprv odradili aj mňa a tak som ho vyskúšala až teraz, keď už dávno nie je novinkou so zvučnou reklamou. Keď však kamarátka spomenula,že ho používa a je s ním spokojná, zbystrila som pozornosť. Na zimu je pre ňu príliš tmavý a tak sa dostal na skúšku ku mne. A prekvapil ma veľmi príjemne.


Balenie okrem svojich 50ml nie je ničím výnimočné, no napriek tomu je mi sympatické. Možno práve svojou jednoduchosťou a tým, že krásne dopĺňa očný roll on :D Zašpiniť sa samozrejme dá, ale nie tak tragicky ako čierne obaly, čo považujem za výhodu. Ten čas, čo strávil BB u mňa nijak nepretekal ani ma inak nerozčuľoval.
Nanášal sa mi asi najjednoduchšie zo všetkých BB, tónovákov a make-upov, ktoré som kedy vyskúšala. A tu by som rada poznamenala ďalšiu vec ku kauze "Nenávidíme Garnier". Na mnohých blogoch som sa stretla s názorom, že tento krémik nie je tak pravo pravý ako tie ázijské. Dokonca som sa stretla s pojmom "konzistencia pravého ázijského krému"....nech sa na mňa nikto nehnevá, ale rovnako ako každý make-up nemá rovnakú konzistenciu, krytie, výdrž a finish, tak ani BB krém. A ani tie ázijské. Skúšala som len tri, ale každý z nich bol iný. Missha mi dokonca prišla tekutejšia ako tento Garnier...
Takže späť k Miracle Skin Perfector. Konzistenciu má na prvý pohľad hutnejšiu ako bežný mejkap, no rozotiera sa podľa mňa veľmi ľahko. Prirovnala by som ho skôr ku gel-krému. Najlepšie sa mi aplikuje klasicky prstami. 


Jeho najväčší problém vidím v odtieňoch. Nie som to najbledšie, čo kedy po svete chodilo, mám svetlejší odtieň 02-Light a stále je na mňa trošičku tmavý. Vidieť to na ruke, myslím, že čiastočne aj na tvári, no na druhej strane sa pekne prispôsobí a dá rozmazať do stratena. Napriek tomu, pre bleduľky bude použiteľný maximálne tak v lete a to je veľká škoda. Celkovo mám pocit, že na územie ČR a SR sa veľakrát nedostanú tie najsvetlejšie odtiene mejkapov a pritom je tu dosť žien, ktoré by ich využili.


Najdôležitejšie určite je ako vyzerá v akcii. Výrobca sľubuje toto :

5 účinkov v jedinom ťahu pre Bleskovo Bezchybnú pleť
  • hydratuje
  • zjednocuje
  • rozžiari
  • kryje
  • chráni pred UV žiarením

Po prvé myslím, že bleskovo bezchybná, je trošku silné slovné spojenie, s ktorým by sa horko-ťažko popasoval aj dermacol makeup cover. Možno preto mnoho žien sklamal. Totiž ani ten najdrahší BB vašu pleť neurobí dokonalou ( to jedine Photoshop), ale "pozerateľnejšou" a živšou určite. Aspoň takto fungoval u mňa. Hydratáciu celkom spĺňal, hoci posúdiť túto vlastnosť hocijakého výrobku nie je pre mňa práve najjednoduchšie. Nemám prehľad o všetkých vrstvách svojej pokožky a ich (de)hydratovanom stave. Čo ale môžem s istotou povedať je, že mi pleť nevysušoval a ak som ho naniesla na šupinky, skôr ich skryl ako zvýraznil.
Zjednocuje určite,krásne a prirodzene. Postupne som prišla na to, že pre mňa nie je tak dôležité krytie ako zjednotenie kvôli rôznym farebným výkyvom mojej pleti. Myslím si, že v tomto ohľade skrášli každú ženskú tvár.
Rozžiari! Áno, áno, áno. Ak je vašim snom dokonalý matný finish vyhnite sa Garnieru oblúkom. Ale myslím si, že aspoň ľahký dewy je oveľa prirodzenejší a zdravší. Mojej unavenej pleti dodalo jeho rozžiarenie tú správnu šťavu. Napriek tomu priznávam, že pre ľudí s mastnou pleťou to nebude to pravé orechové.
Krytie? S tým skôr nemôžem súhlasiť. Stojím si za tým, že zjednocuje perfektne, červené miesta sú o dosť menej výrazné, ale keď chcem krytie použijem korektor. Mne osobne to nevadí, ale popis výrobku je v tomto prípade zavádzajúci.
Páči sa mi, že má ochranný faktor, síce len 15, ale pre tie menej citlivé na slnko je to podľa môjho názoru dostačujúce. Nespálite sa, ale opálite.

Fotka vždy povie viac ako tisíc slov, tak tu to máte. Snáď uvidíte, prečo som z neho taká nadšená.


Milujem na ňom, že vôbec nezalieza do vrások, pleť mi vyhladí krajšie ako báza a stále pôsobí prirodzene.

Veľa ľudí sa sťažovalo na zhlukovanie a slabú výdrž. Ja po poriadnom rozotretí nepociťujem žiaden z týchto problémov. Je síce pravda, že BB mizne, ale do vrások sa mi usádza len minimálne, takže aj po 6tich hodinách podľa mňa vyzerá schopne. A to nepožívam púder.


Fotka bez všetkého( viem je to AU), tesne po nalíčení (už aj s korektorom), a po 6tich hodinách...

Končím svoj boj za práva BB krému od Garnier. Dúfam, že ak ste si doteraz mysleli, že ho používajú len neznalé osoby, ktoré nalákala reklama a nevedia, čo je dobré, tak som zmenila váš názor. Nie sme všetky bleduľky s mastnou pleťou. Ak patríte k tým tmavším, ktoré nemajú tendencie lesknúť sa určite sa ho nebojte vyskúšať. Za mňa je to výborný produkt, ktorý môžem odporučiť.


13 komentárov:

  1. Musím říct, že na tobě vypadá opravdu dobře! Já potřebuji bohužel hodně velké krytí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no musím sa priznať, že som mala obdobie, kedy som používala dermacol make-up cover na celú tvár...postupne som prišla na to, čo mi urobí lepšiu službu a začala som mať radšej vlastnú pleť aj s jej nedostatkami

      Odstrániť
  2. You have such a beautiful skin I don't think you need any of make-up product,

    Greetings from Poland neighbour!

    Caayenne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I don't think so but thanks :D For me lightweight foundation does great job :) but I don't feel beautiful without it

      Odstrániť
  3. Pěkný blog!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi najkrajšia giveaway akú som v poslednom čase videla, musím si držať palce :D

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. som rada, myslím, že je to skvelý, bohužiaľ často podceňovaný produkt

      Odstrániť
  5. taky ho mám a myslím, že není vůbec tak hrozný (:

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja ho mam, som bledula s mastnou a pletou a tiez nemyslim, ze je tak strasny... Akurat, ze ja sa z neho prilis lesknem, ale napriklad ked sa nechcem nalicit (lyzovacka, kupalisko), tak s nim urcite vyzeram lepsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kamoška je na tom rovnako ako ty, ale vraví, že je na ňu tmavý a to lesknutie nezvláda :D ja to naopak oceňujem asi najviac. Hold každý sme iný, ale tento BB určite nie je taký prepadák ako o ňom veľa ľudí tvrdí

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...