nedeľa, 3. marca 2013

Nude líčenie + Rimmel lak Euphoria


V rámci života s e.l.f. 100ks marble paletkou, sa pokúšam o rôzne líčenia hlavne večer, keď sa nikam neponáhľam a nehrozí riziko, že ma niekto uvidí :D Musím povedať, že som s ňou spokojná viac ako s paletkou od MUA, pretože tiene toľko neprášia, neopadávajú z nich trblietky a nemusím potom riešiť neporiadok pod okom. Pigmentácia ale nie je u všetkých farieb rovnaká.



 Toto líčenie som tvorila s matnými tieňmi od smotanovej, cez pleťovú až po hnedú. Pod obočie som použila farbu so shimmerom, takže celé matné to nie je. Líčenie nie je nijak výrazné a vlastne sa mi to na ňom páči, kľudne by som ho nosila ako bežné denné líčenie, ale ráno na tieňovanie očí veľmi nemám čas.





Na porovnanie s nenalíčeným okom.






Druhým bodom tohto článku, je lak, ktorý som nosila takmer celý týždeň a rada by som vám ho ukázala. Jedná sa o Rimmel z rady 60 seconds - odtieň 510 Euphoria. Jemný, ale pritom netradičný odtieň, ktorý v tieni vyzerá ako tmavšia nude staroružová, ale na slnku hádže výrazne chladné ružovo-strieborné odlesky :)




Štetček je vynikajúci, lakovanie s ním je presné a rýchle, ALE určite neschne 60 sekúnd, dokonca by som ho priradila k tým pomalšie schnúcim/tvrdnúcim lakom. Tromfnú ho aj produkty, ktoré sa na obale nepýšia žiadnymi sekundami. V jednej vrstve nekryje úplne a je viac prirodzený. V dvoch je krytie stopercentné a metalický efekt výrazný. Oceňujem hlavne jeho výdrž a to 4 dni bez olupovania. 



5 komentárov:

  1. jééj ty máš oči ako gwen stefani úplne krásne ^_^

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taký pekný kompliment som už dlho nedostala :D Gwen mám veľmi rada :) ďakujem

      Odstrániť
  2. Máš krásně obočí! To ti závidím :o))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Vám, ale to obočie je moje večné trápenie :D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...