utorok, 12. marca 2013

Môj prvý maturitný deň

Ahojte :) Mala som v hlave víziu ako prispejem článkom s fotkami maturitného outfitu dnes ráno tesne pred maturitami :D Bohužiaľ som fotodokumentáciu trošku nestihla a tak vám rovno prinášam 2 posty v jednom.


Pocity pred:


Myslím, že väčšina z Vás čitateliek má už maturitu za sebou, no možno sa nájde ešte niekto, kto prežíva momentálne podobné zúfalstvo ako ja. Tento rok je mojim posledným na osemročnom gymnáziu. O to ťažšie je pre mňa, keď po siedmich rokoch pozorovania štvrtákov a oktávanov som na rade už aj ja. Sranda je, že vlastne ani neviem identifikovať svoje pocity. Zodpovedná ja mi hovorí, aby som nestresovala a nespanikárila. Normálna ja si zas myslí, že stres je predsa niekedy aj dobrý a vie človeka vyburcovať k lepším výkonom. A tak v skutočnosti zostávam niekde medzi a cítim sa vnútorne prázdna, podivne kľudná až flegmatická. Je pondelok, večer ako každý iný, ja si kľudne lakujem nechty a....a zajtra maturujem ! :D
Možno preto, aby som trošku odľahčila tú dusnú rannú atmosféru, ale tiež preto aby som ani v tomto stresujúcom období nezanedbala blog, rozhodla som sa, že Vám nafotím "róbu", v ktorej budem zajtra horlivo premýšľať nad tým, či A alebo C. Dúfam, že to ráno stihnem, lebo meškať ešte aj na vlastnú "skúšku dospelosti" by som naozaj nechcela. Tak sa teda pokochajte a prosím držte mi palce :)


Pocity po:


 Ráno som sa zobudila veselá a optimistická a takáto nálada ma neopustila ani počas písania testu a slohu. Nemám síce všetko správne :D ale ani nie som zo seba sklamaná. Predsa najdôležitejšie je pre mňa zmaturovať, nie sa naháňať za vysokými percentami. Myslím si, že tento rok slovenčina vôbec nebola taká zlá.  Ukážky boli primerane dlhé (oproti minulému roku), hoci otázky k textu boli dosť filozoficky položené. Jednoducho môžete polemizovať aj pol dňa, aj tak si nebudete istí, či ste prišli na správnu odpoveď. Asi je to trošku o tom vedieť veci vycítiť a spoľahnúť sa na vlastnú intuíciu, ktorá si toho občas všimne viac ako naša racionálna stránka. Témy na slohy boli bez debaty vynikajúce a dokázala by som niečo napísať ku každej. Nakoniec som si vybrala úvahu.

 Na výber bolo toto:

1. Sociálna internetová sieť- náš sluha či pán? (Úvaha)
2. Kam len oko dovidí... (Umelecký opis Slovenska)
3. I malé meškanie môže spôsobiť veľké problémy (Rozprávanie)
4. „Kto teba, pes, smie nazvať psom?
   Ty si môj priateľ milý. 
   Dobre by bolo, keby ťa dejiny pochopili.“ Ján Smrek 
   (Diskusný príspevok o spolužití človeka a zvieraťa)




 Je tu ešte jedna vec. Chcela by som sa poďakovať Vám, mojim sledovateľom. V posledných dňoch Vás tu trochu pribudlo a mňa to ohromne teší. Dáva mi to pocit, že to, s čím som začala má svoj význam, a preto mám stále chuť s blogom pokračovať. ĎAKUJEM



 Vaša Miš

15 komentárov:

  1. to je super že si tam išla s takou dobrou náladou:) málokomu sa to podarí:)
    a určite bloguj aj nadalej,rada ťa budem sledovať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé ty jsi slunííčko :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pokracovat.. ;) a drzim palusky v dalsich skuskach.. vsetci sme tym presli a teraz je nam za tymi casmi smutno. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čo hovoríš na dnešné "krásne" jazykové maturity ? :D Ja by som mala chuť zabiť ľudí, čo to vymýšľajú...vrrrr

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A z akého jazyka si maturovala ty? Ja z angliny B2 a to mi prišlo také, že nie najľahšie ani najťažšie. Téma bola síca ťažšia oproti minulému roku, ale tiež sa dalo niečo vymyslieť. Nemám z toho zase taký zlý pocit. Ale nemčinári na našej škole boli úplne zúfalí, vraj písali do poslednej minúty, ničím si neboli istí a niektorí vychádzali z tried s plačom... Tak to NÚCEM asi trochu viac prestrelil...

      Odstrániť
    2. ja tiež z agliny,ale mne takéto veci nejdú, dohovoriť sa dohovorím,ale ostatné je pre mňa hrúza :D sloh som mala za pol hodinku hotový tak to hádam bude fajn ale ten test bol na mňa až moc :D a nemčinári to som počula, že mali ozaj strašne tažké..núcem rado prestreľuje

      Odstrániť
  5. krasne fotky pekne si sa zladila ja by som od nervov sa ani obliecť nevedela :))

    POZYVAME NA GIVEAWAY NAVSTIVTE NAS http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem dievčatá za podporu :) Mám to myslím úspešne za sebou. Neviem si vôbec predstaviť, že by som dnes mala maturovať ešte aj z matiky. Pre človeka, ktorému sú skúšky na vysokej ešte neznáme, je to riadne vyčerpávajúce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A pak se leknou obličeje. :D
    Ale jinak když se bavíme o té kráse, tak jsi neskutečně nádherná. :) Vážně Ti to moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ku komplimentom k tvári som sa ešte nedostala, ale nemyslím, že by to bolo o strachu :P a ďakujem Ti :)

      Odstrániť
  8. tyhle fotky jsou skvělý, hrozně ti to sluší <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Matura je formalitka, ale aspon mas dovod si kupit nieco na seba ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...