streda, 6. marca 2013

Februároví obľúbenci - TOP 10

Ahojte. :) Najkratší mesiac roka je už za nami, a ja vám prinášam výber mojich kozmetických miláčikov, ktorých som používala najčastejšie.



1. Oriflame Pure Nature Aloe Vera and Arnica Soothing Toner
Trošku ma zarazilo, že tonizačná voda, ktorá má ukľudňovať a je určená pre citlivú pleť má tak výraznú parfemáciu. V každom prípade ma to nedráždi, práveže mi dosť vonia. Používam ju po odlíčení, keďže sama toho veľa neodlíči, ale pleť pekne osvieži a stiahne rozšírené póry. Oceňujem, že neobsahuje alkohol a nevysušuje.

2. Oriflame Nature Secrets Shower Cream with Nourishing Wheat and Coconut
Sprchový gél mám vo väčšom balení(400ml), no napriek tomu ma asi tak skoro neomrzí. Slušne pení a umývanie sa s ním je jednoducho pôžitok, mám pocit takej okamžitej hydratácie. Ako klasická kokosová maniačka som posadnutá jeho vôňou a plánujem dokúpiť aj rovnaký šampón.


3. Garnier Caffeine Roll-on 2in 1
Tento zázrak som ulovila na Valentína v Tescu za 3,30€(dokonca bol tento svetlejší odtieň lacnejší:D) a okamžite sa stal mojím TOP korektorom na oči. Povedala by som, že krytie má stredne silnejšie, ale príde mi, že očné okolie krásne rozžiari. Príjemná je aj kovová gulička s ktorou sa nanáša.

4.Oriflame Growth Booster
Lak na urýchlenie rastu nechtov je v skutočnosti gél, ktorým si premasírujete nechtíky a kožtičku. Nejaké výraznejšie zrýchlenie rastu som nepozorovala, ale je dokonalý na lámajúce a štiepiace sa nechty. Mal by obsahovať výťažky z kiwi a elemi a biele hydratačné "guľôčky", ktoré sa rozpúšťajú pri vmasírovaní. Jednoducho a rýchlo sa používa, nemusíte čakať kým vám niečo zaschne a výsledky sú viditeľné.

5. Just Tea Tree, Manuca Rosalina creme
Prírodnú kozmetiku Just doma používame už pár rokov a za ten čas ma žiadny z ich výrobkov nesklamal. Konkrétne tento pleťový krém ma zachránil po experimentoch s Oriflame Oxygen Boost. Používam ho na noc a budím sa s hydratovanou, čistejšou pleťou a stiahnutými pórmi. Vďaka obsahu Tea Tree napomáha hojeniu vyrážok.


6. Catrice spectaculART PURE CHROME- C04 Artfully Lustrous
Láska k champagne odtieňom, ktoré tiahnu do ružova ma priviedla k tomuto tieňu a pár týždňov som ho sklamaná vôbec nepoužívala. Čakala som, že tieň bude lepšie pigmentovaný a na oku viac výrazný. A potom ma napadlo používať ho ako rozjasňovač. Používam ho nad lícne kosti, pod obočie, občas do vnútorného kútika oka alebo na nos a MILUJEM HO. Jeho veľkosť je super praktická, ľahko sa nanáša a pekne rozžiari bez toho aby som vyzerala "mastne".

7. MUA Kabuki  Face and Body brush F5
Úplný plyšáčik, jednoducho láska na prvé pohladenie. Jemnejší a hustejší štetec som asi ešte nemala. Spracovanie je kvalitné, štetinky držia tvar a nevypadujú. A hlavne nesmrdí nijak umelo ani neidentifikovateľne. Odkedy ho mám začala som znova používať púder len aby som sa mohla hladkať :D

8. Catrice Eyebrow Set
Ak sa líčim, nikdy nevynechám tento set na obočie. Neprekonateľný je hlavne svojimi odtieňmi. Z drogérkových produktov ponúka hnedú s najmenej oranžovým podtónom. Tmavší odtieň má skvelú výdrž, svetlejší trošku horšiu, ale ten tak často nepoužívam. Výborný je aj pribalený štetček, ktorý je presne zastrihnutý a dá sa s ním potiahnuť aj relatívne tenká čiara. Balenie obsahuje aj pinzetu a zrkadielko. Jediné, čo mi chýba je vosk na fixáciu, ale tiene aj bez neho vydržia celý deň.



9.Oriflame Very Me No Time For Shine powder - matte light
Síce som si ho objednala už dávnejšie, ale minulomesačný boom priamo súvisí s kabuki . Objavila som čaro kombinácie púder+korektor+rozjasňovač, ktorý ušetrí kopu času a nakoniec nevyzerá až tak neprirodzene ako som si vždy myslela. Lebo pravdupovediac k púdrom a všetkým zmatňujúcim produktom mám trošku odpor. Ale s týmto sa to dá :) mám po ňom krásne jemnučkú pleť.


10. Alverde pouderrouge - Soft Pink
 Ak niekedy v živote vypotrebujem nejakú tvárenku, bude to určite táto. Milujem jej chladnú ružovú farbu s jemným shimmerom a výraznú vôňu ruže.Výdrž by mohla mať lepšiu, ale po 5tich hodinách ju na tvári ešte stále vidno. Jediné čo mi na nej chýba je zrkadielko, ale za akciovú cenu 2 eurá sa nemám na čo sťažovať.


Vopred ospravedlňujem za nižšiu frekvenciu príspevkov, ale budúci týždeň maturujem, čo ako iste viete vyžaduje istú prípravu :D Aké boli vaše obľúbené výrobky v minulom mesiaci? Kľudne mi do komentárov hoďte link na váš článok, rada si prečítam :)





Vaša Miš

13 komentárov:

  1. is growth booster good? i love oriflame and catrice:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It's perfect for my weak nails. I saw difference after few days of using it :)they are both great for me too :)

      Odstrániť
  2. roll on od Garnieru vlastním také a je přesně takový, jaký ho popisuješ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty stíny od Catrice mám rovněž, v jiném odstínu ale, ještě jsem se k nim zatím nedostala je vyzkoušet, moc se na to ale těším:-)

    Color Beam

    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten Garnier Roller zboznujem. ;)

    danielakurkystyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. PS: Paci sa mi Tvoj Blog... ;) Odoberam... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) potešila si ma. Dúfam, že ťa ďalšími príspevkami nesklamem a idem pozrieť aj ja k tebe

      Odstrániť
  6. kokosovy sprchacik ma dost laka :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj, používam ho skoro stále :)

      Odstrániť
  7. Ahoj radi by sme ťa pozvali na našu giveaway :D
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/2013/02/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Celkom si ma navnadila na ten Garnier roll-on, kedze mi dosiel korektor pod oci a uz par dni som sa nedokopala si nejaky vybrat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V blízkej budúcnosti chystám podrobnejšiu recenziu :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...