sobota, 16. marca 2013

Dostali druhú šancu


Stáva sa Vám, že produkty, ktoré sklamane odložíte a mesiace na nich padá prach Vás potom príjemne prekvapia? Títo traja šťastlivci si u mňa vylepšili reputáciu a z najmenej používaných sa presunuli do presne opačnej kategórie :D Čím to bude? Počasím? Náladou? Ťažko povedať.

 





Sally Hansen Strengthening Polish Remover


S cieľom kúpiť si trošku "kvalitnejší" odlakovač, som siahla po tomto zázraku a po asi dvoch týždňoch používania sa mi nechty neskutočne štiepili a lámali. Tak som ho na pár mesiacov odložila a používala zelený ebelin pumpičkový odlakovač, ktorý sa mi veľmi rýchlo míňal. Po tom, čo mi došlo druhé balenie a ja som potrebovala nutne odlakovať isté výtvory :D, som si povedala, že snáď raz ma to nezabije. Nič hrozné sa neudialo ani po ďalších pokusoch a tak teraz so Sally Hansen odlakujem pravidelne bez akejkoľvek ujmy na zdraví. Na celú ruku mi stačí jeden vatový tampónik, takže som viac ako spokojná.







Four Seasons Nail Hardener


Tento spevňovač nechtov z lekárne mi poradila kamarátka. Nemôžem tvrdiť, že svoju spevňovaciu funkciu si od začiatku neplnil, práve naopak. Mala som tenšie nechty, ktoré sa veľmi ľahko ohýbali a vďaka tomu sa mi často lámali, keď som si na nich ale nalakovala toto, nechtíky boli ako "z ocele " :D. Problémom však bolo, že už druhý deň po nalakovaní sa lak z nechtov zošúpaval, takže ako podkladový bol úplne nepoužiteľný. Netvrdím, že sám nevyzerá na nechtoch pekne, schne veľmi rýchlo a do vysokého lesku, no ale koho by bavilo mať stále priesvitný lak? Tak putoval do krabice zabudnutia a vystriedal ho kalciový lak od Miss Sporty, z ktorého sa mi nechty paradoxne štiepili ešte viac...Druhú šancu dostal ako odlakovač pred niekoľkými týždňami a čuduj sa svete, neviem si ho vynachváliť. Lak mi s ním vydrží kľudne aj 3,4 dni ( čo je u mňa dosť rekordná výdrž), nechty stále krásne spevňuje, nelámu sa mi...No môžem byť spokojnejšia? :) Všimla som si takú zaujímavosť, že ešte dlhšie mi lak vydrží, ak farebný lakujem až deň po nanesení tohto podkladového.


Tender Care Chocolate


U nás známejší pod názvom čokoládový hojivý zázrak, je podobne ako ostatné "zázračné vajíčka" jedným z celosvetovo najobľúbenejších výrobkov firmy Oriflame. S prirodzene vysokými očakávaniami som ho začala používať primárne ako pomádu a bola som sklamaná. Chváli ho asi každý, no na moje suché pery sa mi zdal prislabý. Milé balenie a vôňu na zjedenie som mu samozrejme nemohla uprieť, no čo z toho keď mi ležal doma v skrinke a len som si občas privoňala? Ako sa mi začali míňať moje obľúbené pomády, povedala som si, že ho znova vyskúšam a do tretice to pre mňa bolo milé prekvapenie. Cez deň si ho samozrejme musím dať viackrát, ale ak si s ním natriem pery večer pred spaním, ráno ich nemám suché a to je pre mňa znak vyhovujúcej pomády.


A čo Vy? Dávate svojim kozmetickým sklamaniam druhú alebo dokonca tretiu šancu?

5 komentárov:

  1. Tento odlakovač mám a je bezchybný :))) Zázračný kelímek taktéž :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ten zpevňovač od FS jsem slyšela hodně kladných ohlasů :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre slabé nechty je to pomoc na počkanie :)

      Odstrániť
  3. Ale kde sa dáb ten FS kúpiť?????? V drogériách a lekáňach na mňa vyvaľujú oči, že čo chcem. Cez internet sa dá, ale zaplatím poštovné viac ako hodnota laku. Tak poraďte:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V niektorých lekárňach som sa stretla s rovnakými prekvapenými pohľadmi, ale nakoniec som konkrétne tento výrobok objavila v lekárni siete Farmakol. Ale taký FS vytvrdzovač laku som u nás nezohnala,doniesol mi ho priateľ z Prešova, ale neviem z ktorej lekárne. V nejakej to podľa mňa určite nájdete, skúste tie menšie a "zapadnutejšie". Niekedy vedia prekvapiť :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...